انعقاد تفاهم نامه فراوری 100 قلم دارو تا انتها سال

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران- خبرنگاران- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از انعقاد تفاهم نامه برای فراوری 100 قلم دارو و مواد اولیه با شرکت های دانش بنیان تا انتها سال جاری (1397) اطلاع داد.

انعقاد تفاهم نامه فراوری 100 قلم دارو تا انتها سال

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، سورنا ستاری روز شنبه در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری های فناورانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اضافه نمود: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بازار فوق العاده ای برای شرکت های دانش بنیان است و از سوی دیگر، با امضای این تفاهم نامه، یک نوآوری را می پذیرد و ما همواره به دنبال این هستیم که چطور نوآوری را به شرکتهای بزرگ تزریق کنیم.

وی یادآور شد: در حوزه هایی مانند دارو، برای فراوری 100 قلم دارو و مواد اولیه تا سرانجام سال قرار داد منعقد می گردد که قاعدتا شستا در مورد فراوری بخشی از آن سهیم بوده است.

ستاری با اشاره به فعالیت شرکت رایتل که زیرمجموعه این شرکت سرمایه گذاری است، گفت: باید این اپراتور را تشویق کنیم که به سمت شرکت های دانش بنیان بیاید و با توجه به اینکه رایتل مانند بقیه اپراتورها در بخش فراوری محتوا فعال نبوده است باید در این زمینه فعالیت و سرمایه گذاری نمایند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: در زمینه فراوری محتوا در فضای مجازی، ضعف داریم و باید تسهیل گری، بسترسازی و شناسایی فضای مطلوب و استارتاپی در این حوزه فعال گردد.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیتهای موجود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان و ترویج و فرهنگ سازی علم و نوآوری به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) رسید.

علمی **9340** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 260

به "انعقاد تفاهم نامه فراوری 100 قلم دارو تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه فراوری 100 قلم دارو تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید