بارسلونا - پیانیچ؛ کوشش مجدد کاتالان ها برای جذب هافبک بوسنیایی

به گزارش تور تایلند ارزان، باشگاه بارسلونا میخواهد در جابجایی تابستانی هافبک بوسنیایی را به خدمت بگیرد و این در حالی است که پیانیچ تا سال 2023 با یوونتوس قرارداد دارد.

بارسلونا - پیانیچ؛ کوشش مجدد کاتالان ها برای جذب هافبک بوسنیایی

به گزارش ، اگرچه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، ضرر هنگفتی به باشگاه ها زده و برنامه های جابجاییی آن ها را با تغییراتی روبرو نموده، اما نام میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی همچنان در لیست آبی اناری پوشان برای فصل آینده واقع شده است و کاتالان ها امیدوارند بتوانند این بازیکن را در جابجایی تابستانی به خدمت بگیرند.

بارسلونا این هافبک 30 ساله را مهره ای جذاب در ترکیب ایده آل خود برای فصل آینده می بیند، زیرا او هافبکی در کلاس جهانی است که توانایی بازی با هر 2 پا را دارد و از همه مهم تر سبک بازی او با بارسلوتا همخوانی دارد.

گذشته از این ها پیانیچ به مدت 9 سال در بالاترین سطح اروپا بازی نموده است. پیانیچ 5 سال در رم بازی نموده و اکنون حدود 4 سال است که در یوونتوس توپ می زند.

دیگر نکته مثبت او آمادگی بدنی بالا است، به طوری که هافبک بوسنیایی در این مدت مصدومیت طولانی نداشته و تنها 2 بازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

پیانیچ قبل از پیوستن به رم، در لیون بازی می کرد و تیم فرانسوی با گل پیروزی بخش او رئال مادرید را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. اکنون این هافبک حرفه ای شانس پیوستن به بارسلونا و بازی در کنار بزرگانی، چون لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه را دارد.

این در حالی است که پیش از این و در سال 2018 هم بحث هایی مبنی بر پیوستن او به بارسلونا مطرح شده بود، اما در نهایت این اتفاق عملی نشد و او قراردادش با یوونتوس را تا سال 2023 تمدید کرد.

اکنون به نظر می رسد پیانیچ دوباره شانس پیوستن به بارسلونا را به دست آورده، هر چند هنوز مذاکراتی انجام نشده و توافقی میان طرفین حاصل نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1121

به "بارسلونا - پیانیچ؛ کوشش مجدد کاتالان ها برای جذب هافبک بوسنیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا - پیانیچ؛ کوشش مجدد کاتالان ها برای جذب هافبک بوسنیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید