بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)

به گزارش تور تایلند ارزان، محمدآقاجری معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری ها از آخرین شرایط اجرایی پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه(س)بازدید میدانی به عمل آوردند.

بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، در این بازدید میدانی که به اتفاق صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و دیگر مدیران حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران صورت پذیرفت، فرایند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه(س) مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد. در جریان این بازدید همچنین گزارشی از سوابق و مشخصات طرح ، مسائل و موانع اجرایی و نیز فعالیت های در حال انجام به منظور تکمیل پروژه ارائه شد.

شرکت کنندگان در این بازدید میدانی در ادامه ضمن حضور در مزار شهدای گمنام منطقه، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول 9 کیلومتر در محدوده مناطق 17 و 18 شهرداری تهران، از جمله شاخص ترین پروژه های شهری با رویکرد توسعه عرصه ها و فضاهای عمومی بوده که فاز اول آن از سال گذشته در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1696

به "بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید