بازگردانی 10 هزار پناهجو از یونان به ترکیه تا انتها سال 2020

به گزارش تور تایلند ارزان، دولت یونان یک روز بعد از آتش سوزی مرگبار و شورش در یک اردوگاه پناهجویان در جزیره لسبوس با انتشار بیانیه ای گفت حدود 10 هزار پناهجو را تا خاتمه سال 2020 به ترکیه باز خواهد گرداند.

بازگردانی 10 هزار پناهجو از یونان به ترکیه تا انتها سال 2020

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت یونان روز دوشنبه بعد از جلسه شورای وزیران که یک روز بعد از آتش سوزی مرگبار و شورش در یک اردوگاه پناهجویان در جزیره لیسبون به طور فوق العاده برگزار شده بود، بیان کرد میخواهد حدود 10 هزار پناهجو را تا انتها سال 2020 به ترکیه بازگرداند.

کابینه نخست وزیر یونان بعد از شورای وزیران با انتشار بیانیه ای بیان کرد می خواهد بازگرداندن پناهجویان را از 1806 نفر در مدت چهار سال و نیم در دوره دولت سابق به 10 هزار نفر تا انتها سال 2020 برساند.

لفتریس اویکونومو، وزیر مشاور در امور محافظت مدنی یونان بیان کرد با افزایش ورود پناهجویان به جزایر یونان در دریای اژه بعد از توافقنامه اتحادیه اروپا با ترکیه در سال 2016، این کشور با 70 هزار پناهجو در خاک خود بدترین دوره را سپری می نماید.

در این بیانیه همچنین آمده است در میان دیگر تدابیر اعلام شده، می توان به مواردی مانند تقویت گشتزنی ها در دریای اژه، ادامه انتقال پناهجویان جزایر به طرف قاره، احداث مراکز بسته برای پناهجویان غیر قانونی یا آن هایی که درخواست پناهندگی آن ها رد شده است، یا اصلاح در نظام پناهندگی اشاره نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 483

به "بازگردانی 10 هزار پناهجو از یونان به ترکیه تا انتها سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگردانی 10 هزار پناهجو از یونان به ترکیه تا انتها سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید