بوفون: ایتالیا می تواند دوباره قهرمان جام جهانی گردد، 20 سال در آتزوری بوده ام

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: سنگربان آتزوری با ابراز اطمینان از اینکه کشورش می تواند کاری که 7 سال پیش در برلین انجام داد را تکرار کند، برابر شدن با رکورد هم تیمی پیشینش در یوونتوس را مایه افتخارخود دانست.

بوفون: ایتالیا می تواند دوباره قهرمان جام جهانی گردد، 20 سال در آتزوری بوده ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا فردا شب (سه شنبه) در شرایطی در هشتمین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل میزبان جمهوری چک خواهد بود که با کسب 3 امتیاز این بازی جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت ها را به دست خواهد آورد. در این بازی همچنین جان لوئیجی بوفون، سنگربان تیم ملی ایتالیا می تواند شمار بازی های ملی اش را به عدد 136 برساند و از این حیث در کنار فابیو کاناوارو در صدر جدول دارندگان بیشترین بازی ملی در آتزوری قرار بگیرد.

بوفون که 7 سال پیش همراه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 آلمان طعم قهرمانی را چشید، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بردن یک جام جهانی دیگر زیبا خواهد بود. ما پتانسیل لازم برای انجام این کار را داریم اگرچه ممکن است بعضی کشورها شانس بیشتری نسبت به ما برای رسیدن به این افتخار داشته باشند.

بوفون اضافه کرد: من هرگز دست از کوشش برای تیم ملی ایتالیا نمی کشم. در واقع دلیلی برای کنار رفتن از تیم ملی نمی بینم مگر آنکه سرمربی تیم اینگونه تصمیم بگیرد که در این صورت آن را بدون هیچ مسئله ای خواهم پذیرفت. من هنوز تسلیم نشده ام و جای تاسف است اگر این کار را در حالی که هنوز توان رقابت دارم انجام دهم.

بوفون 35 ساله سپس به رکوردی که امشب با حضور در میدان نبرد با جمهوری چک ثبت می نماید، اشاره داشت و توضیح داد: رسیدن به رکورد کاناوارو یعنی آنکه زمان زیادی از حضورم در تیم ملی می گذرد. 16 سال است که در تیم ملی حضور دارم، البته اگر سال هایی که در تیم جوانان ایتالیا بودم را هم در نظر بگیرید. در این مدت من همواره سعی نموده ام پرچم 3 رنگ کشورم را تا جای ممکن بالا ببرم و هنوز هم برای این کار انگیزه دارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 394

به "بوفون: ایتالیا می تواند دوباره قهرمان جام جهانی گردد، 20 سال در آتزوری بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: ایتالیا می تواند دوباره قهرمان جام جهانی گردد، 20 سال در آتزوری بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید