بی توجهی مردم به اصول بهداشتی ، گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان

به گزارش تور تایلند ارزان، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بی توجهی مردم به اصول بهداشتی موجب شیوع و گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان می گردد .

بی توجهی مردم به اصول بهداشتی ، گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار از ،شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی و بهداشت مهمترین مواردی است که برای جلوگیری از گسترش بیماری کووید 19 ضروری است رعایت گردد.

او با بیان اینکه اگر مردم پروتکل بهداشتی را رعایت ننمایند بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان گسترش پیدا می نماید اضافه کرد: نظارت ها به صورت جدی و با حساسیت بیشتری ادامه دارد تا تمامی پروتکل های بهداشتی به نحو موثرتری انجام گردد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در خاتمه گفت: شهفرایندان در جنوب غرب خوزستان طوری رفتار می نمایند که انگار مسئله ویروس کرونا به اتمام رسیده است که این فرایند و رویه کار میتواند خطر ساز باشد.

شریعتی استاندار خوزستان گفت:فرماندار آبادان اصرار به آنالیز شرایط فعلی آبادان و احیای محدودیت های قبلی را به صورت جدی دارد، در نشست روز یکشنبه که با حضور او در استانداری تشکیل می گردد، حتما در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا به امروز به بیش از 200 کشور سرایت نموده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1240

به "بی توجهی مردم به اصول بهداشتی ، گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی مردم به اصول بهداشتی ، گسترش بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید