تأکید دیوان کیفری بین المللی بر ضرورت رسیدگی به جرایم نیروهای حفتر

به گزارش تور تایلند ارزان، دادستان دیوان کیفری بین المللی بر ضرورت پیگیری جرایم و جنایت های نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی تأکید کرد.

تأکید دیوان کیفری بین المللی بر ضرورت رسیدگی به جرایم نیروهای حفتر

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه خبری الجزیره، فاتو بنسودا، دادستان دیوان کیفری بین المللی ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری جنایت های نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر، گفت، خشونت های گسترده ای در اطراف طرابلس صورت می گیرد که منجر شده اوضاع امنیتی در این منطقه وخیم گردد. آمار و ارقام مربوط به تعداد قربانیان امری نگران کننده است.

بنسودا در ادامه اضافه کرد: به تازگی از تخلفات جدیدی در بعضی از زندان های لیبی و به ویژه در شرق لیبی (منطقه تحت کنترل نیروهای حفتر) باخبر شدیم و اطلاعاتی نیز در مورد ربوده شدن سهام سرقیوه، یکی از اعضای زن مجلس لیبی و افزایش تعداد ناپدیدشدن های اجباری در لیبی دریافت نموده ایم.

وی همچنین توضیح داد، دیوان کیفری بین المللی از تحقیقات اجرا شده در این خصوص به ویژه توسط دولت توافق ملی لیبی، دادستانی لیبی و نیز کشورهای دیگر حمایت می نماید.

دادستان دیوان کیفری بین المللی تاکید نمود که درصدد درخواست برای صدور احکام بازداشت جدید در لیبی است.

فاتو بنسودا همچنین عنوان داشت: ما از شورای امنیت می خواهیم برای سرانجام دادن به موضوع مصونیت از مجازات، از دیوان کیفری بین المللی حمایت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1129

به "تأکید دیوان کیفری بین المللی بر ضرورت رسیدگی به جرایم نیروهای حفتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید دیوان کیفری بین المللی بر ضرورت رسیدگی به جرایم نیروهای حفتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید