تئاتر کاغذی به ایستگاه آخر رسید خبرنگاران

به گزارش تور تایلند ارزان، مسابقه مجازی تئاتر کاغذی با آنالیز آثار دریافتی و انتخاب برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

تئاتر کاغذی به ایستگاه آخر رسید خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، مسابقه تئاتر کاغذی که از روز اول بهمن ماه شروع شده بود در روز سه شنبه 26 اسفند با اعلام نفرات برگزیده پایان پیدا کرد.

حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران و دبیر مسابقه تئاتر کاغذی مطرح نمود: در طول برگزاری این مسابقه بیش از 1800 اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال و پس از آنالیز اولیه، 1005 اثر واجد شرایط ورود به مرحله بازبینی تشخیص داده شد.

وی در ادامه ضمن ذکر نکاتی درباره این مسابقه در مورد بازبینی آثار دریافتی گفت: بر اساس رای هیات بازبینی متشکل از رضا فقیهی، احسان بیرامی، مرجان خورسند و بابک تن آثار به مرحله داوری راه پیدا کردند و در نهایت در روز سه شنبه 26 اسفند ماه با حضور فاطمه امینی، احسان مهدی، مجید قناد و ساغر لطفی نژاد به عنوان هیات داوران نسبت به داوری آثار اقدام و نفرات برگزیده انتخاب و اعلام شدند.

10 نفر حائز رتبه اول این مسابقه شدند که عبارتند از لیانا نام آور، سامیه و فاطمه حیدری، آتریسا لطفی، آیسان فلاحی، نسیم عباسی، رومینا و روژینا ندایی، محدثه و مایده مهری، غزاله مهربان یکتا و آزاده حیدری.

زینب و زهرا اسماعیل اخوان طاهری، آتنا و علی زارع صبا، گلارین و امیر ماهان رحمتی، آرین جانباز، نیایش نجیب زاده، ترانه محمدی، نازنین رادفر، محمد متین وحیدی، ملورین اهدایی حائز رتبه دوم و نگار سبزی، مینو معنوی، طا ها یادگاری، آیسا پارپایی، سیده فرینا کسایی، مهیار و مهتا گرامی، مهدی جعفری و فاطمه زهرا ملایی، محمد حسن و محدثه ساقی به عنوان رتبه سوم مسابقات برگزیده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1689

به "تئاتر کاغذی به ایستگاه آخر رسید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تئاتر کاغذی به ایستگاه آخر رسید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید