تجربه وحشتناک دختر خردسال برای ثبت یک عکس!

به گزارش تور تایلند ارزان، دختربچه ای که می خواست با یک مار در باغ وحش عکس بگیرد، مورد حمله این خزنده خطرناک نهاده شد و راهی بیمارستان شد.

تجربه وحشتناک دختر خردسال برای ثبت یک عکس!

به گزارش خبرنگار، باغ وحش یکی از مکان هایی است برای بچه ها و بزرگسالان مجذوب نماینده است. در باغ وحش ها حیوانات مختلف از گونه های متنوع نگهداری می شوند که بعضی از آن ها بسته به نوعشان تا فاصله کمی از بازدیدنمایندگان هم پیش می آیند و مردم می توانند به آن ها دست بزنند یا کنارشان عکس بگیرند.

نوعی از خزندگان که در باغ وحش ها نگهداری می شوند و گونه های مختلفی هم دارند، مار ها هستند. بازدیدنمایندگان باغ وحش ها می توانند کنار بعضی از مار ها عکس بگیرند یا آن ها را لمس نمایند. به تازگی اتفاقی اتفاق افتاده که تجربه ای بسیار وحشتناک را برای دختر بچه ای روس رقم زد. این دختر به همراه پدرش به باغ وحش رفتند و کارگران ماری را روی دوش او گذاشتند تا کودک با مار عکس بگیرد.

کارگران باغ وحش به کودک و پدرش اطمینان دادند که این مار بی خطر است و به کودک ضرری نمی رساند. ولی همه چیز طبق گفته های کارگران پیش نرفت و مار دهان کودک را نیش زد، پس از این اتفاق کودک به بیمارستان منتقل شد و اکنون تحت درمان پزشکان واقع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1923

به "تجربه وحشتناک دختر خردسال برای ثبت یک عکس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه وحشتناک دختر خردسال برای ثبت یک عکس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید