تجمع آتش نشانان مشهدی مقابل شهرداری

به گزارش تور تایلند ارزان، جمعی از آتش نشانان شهر مشهد صبح امروز -سه شنبه 3 آبان ماه-با حضور در مقابل شهرداری و شورای شهر مشهد خواهان افزایش حقوق و سختی کار خود شدند.

تجمع آتش نشانان مشهدی مقابل شهرداری

به گزارش ایلنا، این گروه از آتش نشانان نسبت به حقوق آتش نشانی معترض بوده و خواستار تجدیدنظر در این خصوص هستند.

علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در تبادل نظر با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه چاره آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق گردد. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.

بعلاوه مجید فرهادی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد با حضور در جمع آتش نشانان با بیان اینکه معیشت و پرداخت حق و حقوق موضوع مهم این سازمان است، اظهارداشت: در همین خصوص یک ابلاغیه در مورد سختی کار وجود دارد که اگر ابلاغ گردد مسائل حل خواهد شد.

موسی الرضا حاجی بگلو، عضو شورا شهر مشهد نیز با حضور در جمع آتش نشانان مشهدی با بیان اینکه ما در مقام اجرا نیستیم، اما پیگیر حق و حقوق آتش نشانان خواهیم بود، گفت: شورای شهر مشهد نیز از این موضوع حمایت می نماید و باید دنبال راه چاره قانونی برای حل مشکل باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2301

به "تجمع آتش نشانان مشهدی مقابل شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع آتش نشانان مشهدی مقابل شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید