تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش عمره پرداخت می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، تسهیلات بانکی سفر عتبات عالیات برای دارندگان فیش عمره پرداخت می گردد و سازوکار این موضوع در حال نهایی شدن است.

تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش عمره پرداخت می گردد

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت درباره آخرین تمهیدات اندیشیده شده برای پرداخت تسهیلات سفر عتبات به دارندگان فیش عمره اعلام کرد:

هفته گذشته با مسئولان ذیربط در بانک ملی و ملت نشست هایی را برگزار کردیم که امیدواریم تا یک ماه آینده این برنامه مهم عملیاتی گردد.

وی ادامه داد که رایزنی های لازم برای پرداخت تسهیلات بانکی سفر عتبات به دارندگان فیش عمره انجام گرفته و امیدواریم مورد اقبال علاقه مندان قرار بگیرد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت که در نظر داریم تا برای علاقه مندان به سفر عتبات که دارای فیش حج عمره تسهیلاتی بانکی در نظر بگیریم تا این افراد بتوانند بدون ضامن از وام بانکی بابت سفر زیارتی بهره بگیرند.

نظافتی اضافه نمود که فیش های عمره به عنوان ضمانت استفاده کنندگان از تسهیلات سفر عتبات خواهد بود و برنامه های این کار مهم با بانک های عامل در حال اجرا است و به زودی اعلام خواهد شد.

وی در سرانجام اعلام کرد که در نظر داریم تا حداقل یک میلیون تومان تسهیلات برای این سفر زائران عتبات عالیات در نظر بگیریم که البته رقم نهایی منوط به جلسات آینده با بانک ها و مشخص تکلیف در این باره است.

منبع: کجارو / chn.ir
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2123

به "تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش عمره پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات سفر به عتبات برای دارندگان فیش عمره پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید