تقویت سیستم ایمنی بدن با مولتی ویتامین، پروبیوتیک و امگا 3 در دوران کرونا

به گزارش تور تایلند ارزان، بر اساس نتایج یک مطالعه عظیم محققان احتمال می دهند مصرف مولتی ویتامین، امگا 3، باکتری های پروبیوتیک و ویتامین دی در دوران کرونا و به ویژه برای زنان مفید است و احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش می دهد.

تقویت سیستم ایمنی بدن با مولتی ویتامین، پروبیوتیک و امگا 3 در دوران کرونا

به گزارش خبرنگاران، مطالعات مختلف اثر بخشی انواع ویتامین و تغذیه سالم را در کاهش احتمال ابتلا به کرونا تایید نموده اند. بر اساس مطالعات صورت گرفته، انواع ویتامین، امگا 3 و باکتری های پروبیوتیک با تقویت سیستم ایمنی بدن در این امر نقش دارند.

مطالعات هنوز مصرف ویتامین خاصی را برای کاهش احتمال ابتلا به عفونت کووید 19 تایید ننموده است، ولی محققان بر این باورند مصرف ویتامین به میزان کافی و باکتری های پروبیوتیک می تواند با تقویت بدن، به خوبی با ویروس مبارزه کند.

پروبیوتیک ها باکتری های خوب دستگاه گوارش به ویژه معده و روده هستند. این باکتری ها در حین فرآیند هضم زنده می مانند و برای سلامتی بسیار مفید هستند و با تقویت سیستم ایمنی بدن، جذب مواد مغذی و حفاظت در برابر اختلالات گوارشی، از امراض مختلف جلوگیری می نمایند.

بر اساس مطالعات صورت گرفته، مزایای پروبیوتیک ها فراتر از سلامت معده و روده است و به ویژه این باکتری های مفید می توانند در سلامت زنان نقش مهمی ایفا نمایند.

علاوه بر سلامت روده و معده و سیستم گوارش، سلامت تیرویید، جلوگیری از عفونت های زنانه و مسائل موبوط به باروری تنها بخش از مزایای پروبیوتیک ها هستند. پروبیوتیک ها بدن را در مقابل پاتوژن ها محافظت می نمایند و با سلامت میکروبیوم معده و تریلیون ها میکروارگانیسمی که در آن وجود دارد، بر سلامت عمومی بدن موثر هستند.

تغذیه سالم مهمترین رکن برای حفظ سلامتی در دوران پاندمی است.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1756

به "تقویت سیستم ایمنی بدن با مولتی ویتامین، پروبیوتیک و امگا 3 در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت سیستم ایمنی بدن با مولتی ویتامین، پروبیوتیک و امگا 3 در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید