جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل هزینه کرد نمایندگان در انتخابات را زیر ذره بین قرار می دهد

به گزارش تور تایلند ارزان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی زابل گفت: جریان دانشجویی به نوع هزینه کرد نمایندگان در راستای انتخابات توجه کرده و با احدی در راه اسراف و خرج های نامتعارف تعارف نخواهد داشت.

جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل هزینه کرد نمایندگان در انتخابات را زیر ذره بین قرار می دهد

فرشاد آشنود، دبیر جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزدیک شدن به فضای انتخابات و شروع حجمه های احتمالی رسانه ای گفت: فعالیت سیاسی در ایران مدت هاست که از دوقطبی های کاذب رنج می برد و چنان متاثر از ان است که گویی حقیقت بازیچه و لقلقه ای زبانیست برای مورد اتهام قرار دادن هر یک از این گروه ها، و چیزی که در بین جنگ این احزاب فراموش می شود، دغدغه های اصلی و گا ها معیشیتی مردم است.

وی اضافه نمود: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل به تمام نامزد های اعلام می کندکه اگر احساس شود که شخصی منافع حزبی، گروهی، طایفه ای و یا خدایی نکرده شخصی را به حقایق و منافع مردم ترجیح دهد، باید خود را آماده قرار دریافت در برابر آماج روشنگری های جریان دانشجویی کرده و هزینه ان را در پیشگاه وجدان اگاه و بیدار مردم بپردازد.

آشنود اظهار داشت: جریان دانشجویی با بیداری و دقت تمام به نوع هزینه کرد نمایندگان در راستای انتخابات توجه کرده و با احدی در راه اسراف و خرج های نامتعارف هیچ گونه تعارف و عهد اخوتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی زابل اماده ارائه تریبون و فرصت صحبت به تمامی نامزد ها و به اندازه مساوی (البته در صورت تمایل) می باشد و در راستای کمک به انتخاب نامزد اصلح از هیچ تلاشی فروگذارنخواهد کرد. همچنین این تشکل نوید فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری یک مناظره واقعی و عادلانه، با رعایت اصول و چارچوب های علمی را در روز های آینده و در دانشگاه علوم پزشکی می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 702

به "جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل هزینه کرد نمایندگان در انتخابات را زیر ذره بین قرار می دهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل هزینه کرد نمایندگان در انتخابات را زیر ذره بین قرار می دهد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل هزینه کرد نمایندگان در انتخابات را زیر ذره بین قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید