جام حذفی جام شگفتی هاست؛ استقلال نباید پیکان را دست کم بگیرد

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال به بازیکنان این تیم توصیه کرد به هیچ عنوان اسیر برد قاطع این تیم در لیگ برتر مقابل پیکان نشوند و تقابل با این تیم در جام حذفی را جدی بگیرند.

جام حذفی جام شگفتی هاست؛ استقلال نباید پیکان را دست کم بگیرد

علی لطیفی در گفت وگو با پانا، درباره دیدار استقلال در جام حذفی مقابل پیکان که عصر فردا برگزار خواهد شد، گفت: جام حذفی در فوتبال یکی از غیرقابل پیش بینی ترین مسابقات است که تفاوت زیادی با لیگ برتر دارد. در این رقابت ها مشخص نیست که کدام تیم می تواند پیروز میدان باشد چرا که تیم ها با تمام توان حاضر می شوند. من فکر می کنم استقلال پس از بازی با نود ارومیه در جام حذفی و کسب آن نتیجه درس خوبی گرفته و می داند که بازی ها غیر قابل پیش بینی است و نباید حریف را دست کم بگیرد بنابراین با تمام توان به میدان خواهد رفت.

وی مطرح کرد: استقلال در لیگ برتر مقابل پیکان پیروز شد و یکی از بهترین پیروزی ها هم رقم خورد اما این بازی در جام حذفی که جام شگفتی هاست برگزار می شود و اصلا نمی توان آن را آسان تصور کرد. استقلالی ها نباید به هیچ عنوان فکر کنند باز هم به راحتی می توانند پیکان را شکست دهند. این دو تیم الان شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کرده اند و این بازی سختی های خاص خودش را هم دارد.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه پیکان یکی از تیم های خوب فوتبال ایران است مطرح کرد: پیکان تیم خوبی است که بازیکنان آن دوندگی بالایی دارند و در ضربات ایستگاهی هم پیروز هستند. بنابراین باید شاگردان مجیدی خیلی با دقت مقابل این تیم بازی کنند و فکر نکنند حریف راحتی پیش روی آن هاست. استقلالی ها اصلا نباید در یک سوم دفاعی خطا کنند یا حتی کوچکترین خطا هم ممکن است دردسرساز شود. چون تیم حریف قابلیت ضربات ایستگاهی را دارد. در لیگ برتر هم استقلال مقابل پیکان که پیروز شد و سه گلی که به ثمر رساند حاضل ضربات ایستگاهی بود.

لطیفی در مورد شرایط فعلی استقلال مطرح کرد: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد؛ در یک مقطعی در لیگ برتر چندین مسابقه با نتیجه تساوی برای استقلال به انتها رسید اما از یک جایی به بعد دوباره استقلالی ها روی نوار پیروزی قرار گرفتند. هم اکنون تیم قهرمان نیم فصل شده و همین موضوع به لحاظ روحی و روانی روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته است. از طرف دیگر در جام حذفی همیشه استقلال مدعی بود و تا یک قدمی کسب جام پیش می رفت اما متاسفانه در فینال ناکام می شد. من امیدورام امسال سال قهرمانی برای استقلال باشد و این تیم هم در لیگ برتر و هم جام حذفی طلسم شکنی کند و بتواند دو قهرمانی به قهرمانی های خود اضافه کند. تیم لیاقت این را دارد که هم در لیگ برتر و هم جام حذفی به عنوان قهرمانی برسد. البته استقلال کار سختی در نیم فصل دوم پیش رو دارد؛ در نیم فصل دوم تیم ها خودشان را تقویت می کنند و با تمام توان حاضر می شوند بنابراین استقلال باید نقاط ضعف خود را اصلاح کند تا در نیم فصل دوم گرفتار نشود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2180

به "جام حذفی جام شگفتی هاست؛ استقلال نباید پیکان را دست کم بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی جام شگفتی هاست؛ استقلال نباید پیکان را دست کم بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید