جانسون به دنبال پیروزی بایدن و شکست ترامپ است!

به گزارش تور تایلند ارزان، ایسنا نوشت: یک نشریه انگلیسی گزارش داد، نخست وزیر این کشور به شدت مایل به باختن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا و پیروزی جو بایدن در این انتخابات است.

جانسون به دنبال پیروزی بایدن و شکست ترامپ است!

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

بر اساس یک گزارش نشریه ساندی تایمز، دولت انگلیس به صورت خصوصی موضعش این بوده که بسیار مایل به باختن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا و روی کار آمدن جو بایدن در ریاست جمهوری به جای ترامپ است.

منابعی در دولت انگلیس به ساندی تایمز گفتند، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با پیش بینی اینکه بایدن به صورت بالقوه پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است کوشش نموده از دولت ترامپ فاصله بگیرد.

گزارش شده که دولت جانسون برنامه اش برای امضای یک توافق تجاری با ترامپ در امسال میلادی را کنار گذاشته و گفته نمیخواهد تحت فشار و اجبار رئیس جمهور آمریکا چنین توافقی را امضا کند.

یک دیپلمات انگلیسی به بیزینس اینسایدر مطرح نمود که پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فساد منفعت طلبانه دوره ترامپ خاتمه می دهد.

این در حالی است که معمولا دولت بوریس جانسون به طور علنی یک هم پیمان بین المللی نزدیک ترامپ محسوب می شده است.

یک وزیر دولت جانسون به خبرنگار ساندی تایمز مطرح نمود: اگر ترامپ در انتخابات آمریکا پیروز نگردد مسائل خیلی آسانتر خواهند شد.

بعضی مقامهای انگلیسی همچنین نسبت به پیروزی بایدن اظهار امیدواری کردند.

یک دیپلمات ارشد انگلیسی که نامش را فاش نکرد به بیزینس اینسایدر توضیح داد: اگر بایدن در انتخابات پیروز گردد خیلی چیزها تغییر خواهد نمود.

وی ادامه داد: فساد منفعت طلبانه خانواده ترامپ و جنبه های خودشیفته زننده رفتار او با روی کار آمدن یک رئیس جمهور متفاوت از بین خواهند رفت.

با این حال بایدن و جانسون هم پیمان یکدیگر به حساب نمی آیند. رقیب دموکرات ترامپ با پروژه بریگزیت جانسون مخالفت نموده و بر اساس گزارش ها این نخست وزیر انگلیس را کلون ترامپ خوانده بود.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1278

به "جانسون به دنبال پیروزی بایدن و شکست ترامپ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون به دنبال پیروزی بایدن و شکست ترامپ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید