خبرنگاران شایعه رفتن استاندار کرمانشاه به خوزستان تکذیب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه شایعات مطرح شده در رابطه با انتصابش به عنوان استاندار خوزستان را تکذیب کرد و گفت که تا خاتمه دولت در کرمانشاه می ماند.

خبرنگاران شایعه رفتن استاندار کرمانشاه به خوزستان تکذیب شد

روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز آدینه به نقل از هوشنگ بازوند با اشاره به لزوم همراهی و همدلی برای تحقق راستا پیشرفت استان گفت: برای توسعه، تعالی و پیشرفت کرمانشاه با تمام توان برنامه ها را پیگیری خواهیم کرد و شایعات مطرح شده در مورد رفتن به خوزستان را تکذیب می کنم.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: دیروز صبح با حضور در مرز سومار افتتاح سدمخزنی شرفشاه را داشتیم که هدیه ارزشمند دولت تدبیر و امید برای توسعه و آبادانی مناطق مرزی است و عصر دیروز نیز با حضور در مرز نوسود و منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل به برکت میلاد با سعادت امام رضا (ع) شاهد مهار آتش بودیم که با حضور نیروهای مردمی مراسم کاشت نهال به یاد جانباختگان را برگزار کردیم.

مقام ارشد استان شایعه های مطرح شده را خلاف واقع دانست و تأکید کرد: با تمام توان در خدمت مردم استان هستم و این شایعات سبب نخواهد شد که از کوشش برای حل مسائل مردم و سربلندی این دیار دست بردارم.

هوشنگ بازوند از مهرماه 96 مسوولیت استانداری کرمانشاه را بر عهده گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1236

به "خبرنگاران شایعه رفتن استاندار کرمانشاه به خوزستان تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شایعه رفتن استاندار کرمانشاه به خوزستان تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید