خبرنگاران قدردانی استاندار گیلان از خدمات خیران و گروههای جهادی در مقابله با کرونا

به گزارش تور تایلند ارزان، رشت - خبرنگاران - استاندار گیلان از یاریهای ارزشمند خیران و تلاش ها و تلاش های گروه های جهادی با استفاده از مساعدت های اقتصادی مردم برای فراوری اقلام بهداشتی و یاری به امر مقابله با کرونا قدردانی کرد.

خبرنگاران قدردانی استاندار گیلان از خدمات خیران و گروههای جهادی در مقابله با کرونا

ارسلان زارع یکشنبه شب در جریان بازدید از کارگاه فراوری لباس ایزوله که توسط موکب محسنین در روستای نوخاله صومعه سرا فعال شده است اضافه نمود : طی این ایام یاری های خیران و مردم چه به صورت نقدی و یا غیره از جمله تجهیزات بیمارستانی به یاری ما آمد و گروههای جهادی هم که همیشه در مناسبت های مختلف در کنار مردم بوده اند در این ایام یاری بسیار موثری داشتند.

وی اظهار کرد : با توجه به کوشش های انجام شده، کماکان درخصوص لوازم مورد احتیاج کادر درمانی و مردم کمبودهایی وجود دارد که لوازم بهداشتی و ملزومات محافظت شخصی چون گان، کلاه، دستکش و ماسک از احتیاجهای ضروری و مستمر کادر درمانی استان بوده و همچنان هم هست.

وی ادامه داد : یکی از ارزش های خدمات گروه های جهادی، جذب مشارکت خیران و انجام اقدامات جهادگرانه در کنار دولت و کادر درمانی در عرصه سلامت است.

این کارگاه روزانه 600 دست گان ویژه کادر درمانی بیمارستان های گیلان را در روستای نوخاله صومعه سرا فراوری می نماید.

شهرستان صومعه سرا با حدود 130 هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1037

به "خبرنگاران قدردانی استاندار گیلان از خدمات خیران و گروههای جهادی در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدردانی استاندار گیلان از خدمات خیران و گروههای جهادی در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید