خبرنگاران مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند

به گزارش تور تایلند ارزان، سمنان -خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: مسافران در ایستگاه های ویژه در مبادی شهرهای این استان توسط تیم های این جمعیت تب سنجی می شوند.

خبرنگاران مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

مظفر محمدخانی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران اظهارداشت: تیم های جمعیت هلال احمر سمنان به عنوان تعیین دانشگاه علوم پزشکی در خط اول تفکیک مسافران ورودی در ایستگاه های ویژه در مبادی شهرهای این استان، استقرار یافتند.

وی خاطرنشان کرد: این تیم ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه برای اجرای طرح کنترل، هشدار و اطلاع رسانی کرونا با ارائه توصیه های بهداشتی، رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا به مسافران ورودی استان سمنان فعالیت می نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: طبق هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تعداد 15 پایگاه در ورودی شهرهای استان استقرار یافت.

وی توضیح داد: در صورت تامین دستگاه های تب سنج و امکانات محافظت فردی توسط دانشگاه علوم پزشکی در این پست ها داوطلبان دمای بدن مسافران ورودی به استان سمنان را اندازه گیری می نمایند.

وی ابراز داشت: در صورت تب بالا و مشکوک بودن برای اقدامات تشخیص تخصصی، مسافران به گیت بهداشت و درمان مستقر در محل راهنمایی می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام نمود: آگاهی و اطلاع رسانی به مسافران در مورد ویروس کرونا به وسیله توزیع بروشورها در این 15 پایگاه انجام می گردد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گزارش روز شنبه خود با موضوع جمع بندی آمار 24 ساعت گذشته مبتلایان به کرونا خاطرنشان کرد که آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا طی این مدت در کشور 385 نفر است که تعداد 3 نفر از این تعداد از استان سمنان هستند و از این رو جمع مبتلایان به این ویروس در این استان به 14 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 889

به "خبرنگاران مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسافران در ورودی استان سمنان تب سنجی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید