دادستان نیویورک ترامپ را تهدید کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، دادستان نیویورک تهدید کرد، در صورتی که ترامپ به دنبال آمده شدن واکسن کرونا، این واکسن ها را به نیویورک ارسال نکند، از وی شکایت خواهد کرد.

دادستان نیویورک ترامپ را تهدید کرد

به نقل از شبکه ان بی سی، این تهدید لتیتیا جیمز دادستان نیویورک علیه دونالد ترامپ در حالی مطرح شد که رئیس جمهوری کنونی آمریکا روز گذشته (جمعه) گفت که دولت واشنگتن واکسن کرونا را در صورت در دسترس بودن به نیویورک ارسال نخواهد کرد.

ترامپ اضافه نمود: فرماندار نیویورک باید به ما بگوید که چه زمانی برای دریافت این واکشن ها آمادگی دارد چون نمی توانیم واکسن را در اختیار ایالتی قرار دهیم که فرماندارش نتواند آن را فورا در اختیار مردم قرار دهد.

ترامپ خاطر نشان کرد: فرماندار نیویورک اعتماد ندارد که این واکسن ها از کجا آمده است. این واکسن ها از بزرگترین شرکت های جهان و بزرگترین آزمایشگاهها آمده است اما اندرو کومو فرماندار نیویورک به دولت و کاخ سفید اعتماد ندارد.

به دنبال این اظهارات ترامپ، فرماندار نیویورک این اظهارات رئیس جمهوری کنونی آمریکا را نادرست و تعجب برانگیز خواند.

لتیتیا جیمز دادستان نیویورک نیز ترامپ را تهدید کرد در صورت عدم ارسال واکسن کرونا در صورت در دسترسی قرار دریافت، از ترامپ شکایت خواهد کرد.

جیمز اضافه نمود: این چیزی نیست جز رفتار انتقام جویانه رئیس جمهور ناتوانی که تلاش می کند از مخالفانش انتقام بگیرد.

ترامپ روز گذشته واکسن تولیدی شرکت فایزر را 90 درصد موثر دانست و اظهار کرد: هیچ کسی فکر نمی کرد آنها به چنین سطحی برسند. گزینه تولید کوتاه تر وجود دارد و دولت من عرضه رایگان این واکسن را ممکن خواهد ساخت.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه با تایید نهایی واکسن، میلیون ها دز پشت درب منازل خواهند بود، اظهار کرد: در آوریل (اواخر فروردین 1400) واکسن برای همه مردم آماده می شود به جز ایالت هایی همچون نیویورک که تصمیم گرفته اند به دلایل سیاسی، آن را مناسب ندانست.

، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1459

به "دادستان نیویورک ترامپ را تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان نیویورک ترامپ را تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید