دادگاه ترامپ را 2 میلیون دلار جریمه کرد ، سوء استفاده از بنیاد خیریه

به گزارش تور تایلند ارزان، دادگاهی در آمریکا ترامپ به به پرداخت 2 میلیون دلار جریمه به دلیل سوء استفاده از بنیاد خیریه خود محکوم کرد.

دادگاه ترامپ را 2 میلیون دلار جریمه کرد ، سوء استفاده از بنیاد خیریه

به گزارش خبرنگاران، این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های آمریکایی داشته است به ویژه آنکه فصل تبلیغات انتخاباتی در این کشور آغاز شده است.

ترامپ که از نیویورک خاطره خوشی ندارد و به دلیل مسائل مالیاتی مجبور به ترک این شهر شد، اینبار از سوی یکی از دادگاه نیویورک به خاطر سوء استفاده از یاری های خیریه ای جهت برنامه های سیاسی و تبلیغاتی خود به این مجازات محکوم شده است.

  • ترامپ مجبور به ترک نیویورک شد | فرار مالیاتی آقای رئیس جمهور

رئیس جمهور آمریکا که این حکم را پذیرفته قول داده از این به بعد نظارت بیشتری بر روی فعالیت های خیریه اش داشته باشد

مهر نیز در این خصوص به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، گزارش داد که دادستان نیویورک سال 2018 دادخواست سوء استفاده ترامپ از بنیاد خیریه خود را مطرح نموده بود و دادستانی در ابتدا خواهان بازگشت بیش از 5 میلیون دلار و پرداخت جریمه 2 میلیون دلاری از سوی ترامپ شده بود، اما دادگاه در حکم نهایی خود فقط با پرداخت جریمه 2 میلیون دلاری موافقت نموده است.

براساس اتهام مطرح شده از سوی دادگاه نیویورک، ترامپ و فرزندانش در سال 2016 با سوء استفاده از بنیاد ترامپ، اعتبارات این خیریه را در کارزار انتخاباتی خود مورد استفاده قرار داده بودند.

با توجه به این که بنیادهای خیریه در آمریکا از پرداخت مالیات معاف هستند، گفته شده بعضی فعالیت های ترامپ در پوشش بنیاد خیریه خود اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 713

به "دادگاه ترامپ را 2 میلیون دلار جریمه کرد ، سوء استفاده از بنیاد خیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه ترامپ را 2 میلیون دلار جریمه کرد ، سوء استفاده از بنیاد خیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید