درخواست از بهبودیافتگان کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: هم اکنون نیازمند اهدای خون در تمامی گروه های خونی به ویژه از طرف بهبودیافتگان کرونا هستیم.

درخواست از بهبودیافتگان کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد حسین صومی اضافه کرد: اهدای خون در آذربایجان شرقی به اندازه یک سوم احتیاج بوده و از هم استانی ها خواهش می کنیم ما را در این زمینه یاری نمایند.

وی اظهار کرد: کسانی که در اسفند ماه یا فروردین ماه به کرونا مبتلا شده و هم اکنون بهبود یافته اند، می توانند با اهدای پلاسما و خون، دیگر مبتلایان به کرونا را در بهبود سریع یاری نمایند.

این مسئول ادامه داد: کرونا همچنان در آذربایجان شرقی وجود دارد. از مردم، اصناف و صاحبان مشاغل خواهش می کنیم ضمن رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را تنها نگذارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: هر فردی مسئول حفظ پروتکل های بهداشتی در اداره، بخش و واحد خودش بوده و کارشناسان بهداشت محیط نیز بر این امر نظارت دارند.

وی یادآوری کرد: همچنان معتقد هستم که بهترین راه پیشگیری از کرونا، استفاده از ماسک و بستن راه های تنفس در جاهای پر خطر، شلوغ و پرتردد است.

صومی با تاکید بر ضرورت حفظ فاصله و رعایت اصول بهداشتی در دورهمی ها و دیدارهای خانوادگی اضافه کرد: همچنان تاکید داریم تا دورهمی ها به حداقل برسد و افراد مشکوک یا علامت دار خودشان رعایت نمایند و هر فردی که احساس می نماید حتی اگر کمترین علامت را دارد، در دورهمی ها حاضر نشود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1163

به "درخواست از بهبودیافتگان کرونا در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از بهبودیافتگان کرونا در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید