دستگاه های دیگر هم به نماینده کشتی گلستان یاری نمایند

به گزارش تور تایلند ارزان، حسین محبوبی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تیمداری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور، اظهار کرد: کشتی از دیرباز در خون مردم استان های شمالی بوده و با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی یک درصد از اعتبارات خود را می توانند در ورزش هزینه نمایند ما هم تصمیم به تیمداری در لیگ برتر کشتی آزاد گرفتیم.

دستگاه های دیگر هم به نماینده کشتی گلستان یاری نمایند

وی اضافه نمود: اداره کل راه و شهرسازی گلستان پیش از این در رشته های کبدی و والیبال تیمداری می کرد و با پیشنهادی که به ما دادند برای یاری به کشتی گلستان و حمایت از سرمایه های ورزش استان به این بخش ورود کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در لیگ دسته اول قهرمان شدیم و در لیگ برتر هم پس از انتها دور رفت صدرنشین هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

حضور در لیگ یک و لیگ برتر کشتی 700 میلیون تومان هزینه دارد

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که حضور در لیگ دسته اول و لیگ برتر کشتی آزاد 700 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: ما قول دادیم 250 میلیون تومان از هزینه های تیم را تامین کنیم زیرا بر اساس قانون هزینه های محدودی باید انجام دهیم.

محبوبی توضیح داد: دستگاه های دیگر هم به نماینده گلستان در لیگ برتر کشتی آزاد یاری نمایند تا در ادامه راه دچار مشکل نشویم زیرا وظیفه اداری و استانی ما حمایت از ورزش است.

وی اضافه نمود: امیدواریم با پیگیری و حمایت استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان، تامین اعتبارات به خوبی انجام گردد و از اعتبار کشتی گلستان در کشور دفاع کنیم.

محبوبی یادآور شد: در صورتی که شرایط اعتبارات بهتر گردد تمایل داریم در رده های پایه کشتی و بخش های دیگر ورزش استان هم ورود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 126

به "دستگاه های دیگر هم به نماینده کشتی گلستان یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های دیگر هم به نماینده کشتی گلستان یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید