دست مجیدی و گل محمدی روی نیمکت باز است، هر دو مربی جاه طلب هستند

به گزارش تور تایلند ارزان، منوچهر عبدالله نژاد در مصاحبه با خبرنگاران، درباره دربی پایتخت بین تیم های استقلال تهران و پرسپولیس گفت: به نظرم هر دو تیم از لحاظ فنی در دوران استثنایی هستند. از هر لحاظ هم کامل هستند و هر آنچه که یک بازی زیبا می خواهد را استقلال و پرسپولیس دارند.

دست مجیدی و گل محمدی روی نیمکت باز است، هر دو مربی جاه طلب هستند

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با این حال همه چیز به استراتژی مربیان بستگی دارد. من فکر می کنم اگر حاشیه ها را بتوانند کنترل نمایند قطعاً کیفیت بالایی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و پس از سال ها که معمولاً یکی از سرخابی ها ضعیف بود سال جاری هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط فنی آرمانی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به غیبت مهاجم بلندقامت استقلال تهران به دلیل مصدومیت و همچنین نبود شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی پرسپولیس به خاطر محرومیت تاکید نمود: شاید تنها بازیکنی که نبودن آن به چشم بیاید دیاباته است اما جانشینان او نظیر ارسلان مطهری و مهدی قائدی خیلی خوب می توانند جای او را پر نمایند. این نکته برای خلیل زاده هم وجود دارد. نقطه قوت هر دو تیم، نیمکت آنهاست. آلترناتیوهایی که هر دو تیم دارند واقعاً زیاد است و دست گل محمدی و فرهاد مجیدی را برای هر تغییری باز می گذارد.

عبدالله نژاد درباره اینکه آیا گل محمدی و مجیدی با توجه به اولین تقابلی که دارند به فکر نباختن خواهند بود توضیح داد: جاه طلبی های هر دو مربی می تواند چربش بیشتری به محتاط بودن آنها داشته باشد پس باید یک بازی جذاب را ببینیم. رفتار مربیان در طول 24 ساعت به جامانده تا دربی پایتخت بسیار مهم است. آنها باید روحیه بازیکنان خود را در ایده آل ترین سطح ممکن قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 929

به "دست مجیدی و گل محمدی روی نیمکت باز است، هر دو مربی جاه طلب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست مجیدی و گل محمدی روی نیمکت باز است، هر دو مربی جاه طلب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید