دوستی: هنوز شانس صعود داریم، سرمربی تایلند: به صدای درونم گوش دادم

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: تایلند را دست کم گرفتیم و باختیم اما هنوز شانس صعود داریم.

دوستی: هنوز شانس صعود داریم، سرمربی تایلند: به صدای درونم گوش دادم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر پس از شکست 2 بر یک ایران مقابل تایلند در اولین دیدار مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا گفت: باختیم چون فکر می کردیم تایلند حریف آسانی برای ما است. امروز قربانی غرور و تکبرمان شدیم و حریف را دست کم گرفتیم.

وی افزود: ما و تایلند در یک هتل هستیم. وقتی بچه های ما بازیکنان تایلند را دیدند به خاطر جثه کوچک آنها حسابی روی این تیم باز نکردند و با خودشان گفتند به راحتی این بازی را می بریم. همین موضوع نقطه ضعف ما شد و از آن ضربه خوردیم.

دوستی مهر در پاسخ به اینکه چه برنامه ای برای بازی های بعد دارد گفت: بازی اول را باختیم و کار ما سخت تر شد اما فوتبال روزهای سخت هم دارد. باید مرد روزهای سخت باشی و مانند ناخدایی که کشتی اش در طوفان گرفتار شده چاره ای پیدا کنی. ما دو بازی دیگر داریم و هنوز شانس صعود را از دست نداده ایم. این بازی باعث شد بازیکنان ما بفهمند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت. من معتقدم ما می توانیم به خودمان بیاییم و از بازی های بعدی نتیجه بگیریم.

ساسوم پوبرازرت، سرمربی تایلند هم در نشست خبری پس از این بازی گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باتجربه ای دارد اما صدایی از درون من می گفت که می توانیم برنده باشیم و من به این صدا گوش کردم. به بازیکنانم گفتم ما برای تفریح به میانمار نیامده ایم، آمده ایم فوتبال بازی کنیم. پس اگر شما هم می خواهید با تمام وجود فوتبال بازی کنید نگران نتیجه نباشید. نتیجه هر چه شد مسئولیتش با من.

پس از بازی ایران، دیگر بازی گروه اول بین تیم های میانمار و یمن برگزار گردید که در این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. به این ترتیب پس از روز اول بازی ها تایلند با 3 امتیاز سرگروه شد، میانمار و یمن دوم و سوم شدند و ایران بدون امتیاز در رده چهارم گروه نهاده شد.

ایران در دومین بازی اش از دور گروهی شنبه به دیدار یمن می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 631

به "دوستی: هنوز شانس صعود داریم، سرمربی تایلند: به صدای درونم گوش دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی: هنوز شانس صعود داریم، سرمربی تایلند: به صدای درونم گوش دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید