رئیس جمهور تایوان خواستار شرکت تایوانی های آمریکا در انتخابات محلی شد

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس جمهور تایوان از آمریکایی های تایوانی تبار خواست به خانه بازگشته و در انتخابات محلی ماه جاری میلادی تایوان شرکت نموده و از ارزش های دموکراتیک با این حرکت حمایت نمایند.

رئیس جمهور تایوان خواستار شرکت تایوانی های آمریکا در انتخابات محلی شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تسای اینگ ون، رئیس جمهور تایوان در سخنانی خطاب به انجمن تایوانی های آمریکا در شهر واشنگتن گفت: تایوان همواره می تواند روی گروه مهاجرین خود در سراسر آمریکا به منظور حمایت و یاری در زمان های نیاز، حساب کند.

او گفت: من می خواهم از همه آنها تقاضا کنم که به تایوان برگردید تا رای دهید یا از بستگان و دوستان تان در تایوان بخواهید از ما حمایت نمایند.

تسای اینگ ون گفت: کل جهان ما را می بینند که آیا مردم تایوان حزب مورد حمایت چین را در انتخابات حمایت می نمایند یا حزبی را انتخاب می نمایند که متعهد به دموکراسی و استقلال و حاکمیت باشد.

او در پیامی ضبط شده که روز شنبه به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس این انجمن در واشنگتن دی سی پخش شد، همچنین گفت: روابط میان تایوان و آمریکا در سال های اخیر بهبود یافته است. کنگره آمریکا اوایل امسال میلادی قانونی تحت عنوان قانون سفرهای تایوان و همچنین تدابیری را در زیرمجموعه قانون اختیارات دفاع ملی 2019 تصویب کرد که از سفرهای عالی رتبه و روابط نظامی بین دو طرف حمایت بیشتری به عمل می آورد.

حزب دموکراتیک مترقی متعلق به تسای اینگون کوشش دارد تا کنترل چند شهر کلیدی در تایوان را در انتخابات محلی پیش رو حفظ کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 182

به "رئیس جمهور تایوان خواستار شرکت تایوانی های آمریکا در انتخابات محلی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور تایوان خواستار شرکت تایوانی های آمریکا در انتخابات محلی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید