سایلنت هیل در قالب یک دستکاری به هاف-لایف آمد

به گزارش تور تایلند ارزان، شش سال از عرضه دموی بازی Silent Hills یا همان بازی معروف PT می گذرد و قضایای این دموی ترسناک هنوز هم قرار نیست تمام شوند. تا به حال بازسازی های مختلفی از PT در موتورهای بازی مختلف و حتی در بازی Dreams دیده بودیم، ولی این بار با تجربه ای متفاوت روبرو شده ایم. بازی PT به عنوان یک دستکاری برای Half-Life: Alyx ساخته و عرضه شده است؛ یعنی احتمالا به زودی می توان PT را با هدست های واقعیت مجازی هم تجربه کرد.

سایلنت هیل در قالب یک دستکاری به هاف-لایف آمد

می گوییم به زودی، چون دستکاری PT برای بازی Half-Life: Alyx فعلا حسابی ناقص است. سازنده این دستکاری که AmibentDruth نام دارد، توانسته اتاق اصلی بازی PT را در Half-Life: Alyx بازسازی کند. محیط اصلی به خوبی طراحی شده، چرخش اتاق کار می کند و صدای رادیوی PT هم به این دستکاری آورده شده است. با این حال، دستکاری PT برای هاف-لایف هنوز بسیار جای کار دارد.

سازنده این دستکاری گفته که در آینده اتفاقات بیشتری از PT اصلی را بازسازی خواهد کرد، بافت های با کیفیت تری برای دستکاری خواهد ساخت، یک چراغ قوه برای آن طراحی خواهد کرد و خاتمه اصلی PT را هم در آن قرار خواهد داد. در نظر داشته باشید که ابزارهای رسمی دستکاری Half-Life: Alyx هنوز از سوی شرکت والو عرضه نشده اند؛ یعنی سازنده دستکاری PT برای هاف-لایف خودش مستقیما مشغول سر و کله زدن با موتور سورس 2 والو است. قرار است ابزارهای رسمی کار با این موتور و ساخت دستکاری برای Half-Life: Alyx در آینده عرضه شوند، ولی والو زمان دقیقی برای ارایه این ابزارها تعیین نکرده است.

اگر هدست واقعیت مجازی و Half-Life: Alyx دارید، می توانید فایل را دانلود و خودتان این دستکاری را امتحان کنید. البته که اگر مثل ما به هدست واقعیت مجازی دسترسی ندارید، پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را ببینید که این دستکاری را به تصویر می کشد؛ چون تجربه PT با هدست واقعیت مجازی، کار هر کسی نخواهد بود.

منبع: DSOgaming

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1187

به "سایلنت هیل در قالب یک دستکاری به هاف-لایف آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایلنت هیل در قالب یک دستکاری به هاف-لایف آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید