سخت ترین تصمیم یحیی در تابستان 1402

به گزارش تور تایلند ارزان، با توجه به جدایی شش بازیکن و تنها جذب سه بازیکن بزرگسال باز هم لیست 19 نفره پرسپولیس پر شده و اگر قرار باشد بازیکن جدیدی جذب شود باید این لیست خلوت شود. در حاشیه بازی پیکان با توجه به کمبود هایی که سرخ ها دارند حتی بحث کنار گذاشتن سه نفر از لیست فعلی هم مطرح بود چرا که یحیی فعلاً نه مهاجم ششدانگ گلزن دارد نه گلر ذخیره که بیرانوند را کمی بترساند ضمن اینکه موقعیت میلاد سرلک معین نیست و اگر او جدا شود یک هافبک با قابلیت بازیسازی، ارتباط بین خطوط، شوتزن و البته محکم در فاز تدافعی نیازمند است تا اوضاع وسط زمین خراب نشود.

سخت ترین تصمیم یحیی در تابستان 1402

از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ ها که جمعه خواهد بود شنیده می شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید. قطعاً این سخت ترین تصمیم یحیی در تابستان جاری خواهد بود و انگار خلوت کردن لیست بسیار دشوارتر از جذب بازیکن به نظر می رسد کما اینکه دیدیم کنار گذاشتن کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی با اینکه طی دو فصل گذشته خیلی کم بازی کرده بودند تبعاتی برای او و باشگاه داشت و حتی پرسپولیس محکوم به بی وفایی در قبال ستاره های سابق خود شد.

در حالی که پرسپولیس با حضور گولسیانی، پورعلی گنجی، کنعانی زادگان، فرجی، نعمتی و هنانوف شش مدافع مرکزی در اختیار دارد و از آن سو لیست بزرگسال تیم پر شده حالا بحث کنار گذاشتن یکی از این شش نفر جدی به نظر می رسد. پورعلی گنجی و گولسیانی که ستون های خط دفاعی فصل قبل و جزو بهترین های پرسپولیس بوده اند، کنعانی زادگان هم ملی پوش است و مثل پورعلی گنجی جام جهانی رفته پس باید دنبال جدایی یکی از سه مدافع دیگر بود.

جالب اینکه هر سه بازیکن دیگر نفراتی چندپسته هستند. نعمتی در دفاع چپ هم بازی می کند، هنانوف می تواند مدافع راست و هافبک دفاعی هم باشد و فرشاد فرجی هم قابلیت بازی در دفاع راست را دارد. با این حال دیروز برخی خبرگزاری ها فرشاد فرجی را جدی ترین گزینه برای خروج از لیست نامیدند؛ بازیکنی که فصل قبل خیلی کم بازی کرد، اما کیفیت قابل قبولی دارد و با توجه به عرق و تعصبش به پرسپولیس، مدل پیوستنش به این تیم و رقم قراردادش گزینه ای است که یحیی نمی تواند براحتی او را کنار بگذارد و کار بسیار سختی خواهد داشت.

قبل تر هم بار ها نام هنانوف به عنوان بازیکن احتمالی لیست مازاد اعلام شده بود، اما خبری از کنار گذاشتن او نشد. در عین حال یحیی طی سه بازی تدارکاتی اخیر از این مدافع تاجیک در پست دفاع راست استفاده کرده تا وحدت جدی ترین رقیب دانیال اسماعیلی فر در این پست باشد و این طوری احتمال خط خوردن و کنار گذاشتنش کمتر شود.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2415

به "سخت ترین تصمیم یحیی در تابستان 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین تصمیم یحیی در تابستان 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید