سرمربی کره ای ویتنام: فرار کردن از بازی با ایران سخت است

به گزارش تور تایلند ارزان، پارک هانگ سئو، سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام در جدیدترین اظهاراتش به سختی بازی با ایران در جام ملت های آسیا 2019 اشاره نمود.

سرمربی کره ای ویتنام: فرار کردن از بازی با ایران سخت است

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه تانهین ویتنام، پارک هانگ سئو پیش از آغاز جام ملت های آسیا 60 ساله شد و امیدوار است تیمش در این رقابت ها نمایش خوبی را ارائه دهد.

سرمربی کره ای تیم ملی فوتبال ویتنام گفت: ما سال گذشته در تورنمنت های مختلف در چین، اندونزی و دیگر کشورها حضور یافتیم. باید تاکید کنم که آغاز کارم در ویتنام آسان نبود اما به عنوان سرمربی با کوشش های بسیاری از سوی بازیکنانم روبرو شدم.

پارک هانگ سئو درباره گروه D جام ملت های آسیا با حضور تیم های ملی ویتنام، ایران، عراق و یمن گفت: گروه بسیار سختی است زیرا ایران و عراق تیم های ملی قدرتمند قاره آسیا محسوب می گردد. ما 3 روز دیگر در نخستین بازی به مصاف عراق می رویم که تیمی هوشمند، بسیار سرعتی و دارای خط حمله نابود کننده ای هستند. اگر ویتنام در این بازی پیروز گردد ورود به مرحله یک شانزدهم جام ملت های آسیا بسیار روشن خواهد شد. فرار کردن از بازی برابر ایران خیلی سخت است. اگر از نظر تاکتیکی، روانی آماده و خوش شانس هم باشیم می توانیم برابر عراق پیروز شویم. البته با کسب نتیجه تساوی هم می توانیم به کسب رده دوم جدول گروه D امیدوار باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 355

به "سرمربی کره ای ویتنام: فرار کردن از بازی با ایران سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی کره ای ویتنام: فرار کردن از بازی با ایران سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید