شایعه نگران کننده ، میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟

به گزارش تور تایلند ارزان، مجری یکی از برنامه های ورزشی عربی ادعا کرد که در چند روز آینده حق میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته خواهد شد.

شایعه نگران کننده ، میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟

برای سفر با تور پوکت نوروز 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ولید الفراج، مجری یکی از برنامه های ورزشی شبکه SPC ادعا کرد که در چند روز آینده حق میزبانی از باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گرفته خواهد شد.

او در ادامه اضافه نمود: طی دو سه روز آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا این حکم را اعلام خواهد نمود. او همچنین تاکید نمود که حریفان تیم های ایرانی در آسیا، ملزم نیستند که بازی های خانگی را در کشور بی طرف انجام دهند و آنها می توانند در استادیوم خانگی خودشان میزبان تیم های ایرانی باشند.

ولید درباره بازی های مستقیم تیم های ایرانی و عربستانی گفت: هنوز چیزی تعیین نیست اما شاید سال جاری حق میزبانی به تیم های عربستانی داده گردد. در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و سپاهان تیم هایی هستند که با التعاون و النصر همگروه هستند. وی با اشاره به مسائلی مثل سقوط هواپیمای اوکراینی، ادعا کرد کنفدراسیون آسیا به دلیل مسائل امنیتی چنین تصمیمی را خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 807

به "شایعه نگران کننده ، میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه نگران کننده ، میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیا لغو خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید