صدور مجوز بر اساس برج باغ ها فاجعه محیط زیستی است

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران؛ ناهید خداکرمی در جلسه علنی روز چهارشنبه شورای اسلامی شهر تهران در جریان آنالیز استفساریه برای صدور مجوز ساخت و ساز در 62 باغ گفت: شاهد کوشش های اعضای شورا برای دادن بهترین پاسخ به مطالبات شهروندان هستم اما ما باید در برابر تصمیمات مان جوابگو باشیم و نباید شریک خیانت در شهر تهران که فاجعه محیط زیستی به بار می آورد و 16 هکتار از باغات پایتخت از بین می رود، بشویم.

صدور مجوز بر اساس برج باغ ها فاجعه محیط زیستی است

وی ادامه داد: در این تصمیم گیری منافع عامه بر خواص ترجیح داده شد و به خاطر حقوق مکتسبه ای که قضات به صاحبان باغ داده بودند این فاجعه محیط زیستی که باعث از بین رفتن 16 هکتار باغ می گردد را نباید تایید کنیم زیرا باید نسبت به این رای جوابگو باشیم. این تصمیم گیری زیان های زیادی به آینده شهر خواهد زد. بنابراین از همکارانم در شورا می خواهم به این استفساریه رای منفی دهند تا این باغات نیز مشمول قانون جدید خانه باغ شوند.

خداکرمی در جریان سخنان خود بارها به اعضای شورا تذکر داد به سخنانش توجه نمایند و خطاب به رئیس شورا به شوخی گفت: برای آنکه به سخنان من توجه گردد باید مانند آقای فراهانی داد بزنم یا قهر کنم؟

خداکرمی با بیان اینکه ما نباید احساساتی تصمیم بگیریم و به خاطر اینکه عده ای به شهرداری پول داده اند و نباید دچار ضرر و زیان شوند باعث قطع درختان و ضرر و زیان به آینده شهر شویم، این درختان میراث آیندگان ما هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 259

به "صدور مجوز بر اساس برج باغ ها فاجعه محیط زیستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز بر اساس برج باغ ها فاجعه محیط زیستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید