عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی منصوب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت، عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات معاونت صنایع دستی منصوب شد.

عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی منصوب شد

در متن این حکم آمده است:

بنا به پیشنهاد معاون محترم صنایع دستی و هنرهای سنتی و نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر صادرات منصوب می شوید.

برنامه ریزی و مطالعه بازارهای صنایع دستی و بهره گیری از روش های پیشرفته بازرگانی صنایع دستی به منظور رونق و افزایش کمی و کیفی صادرات، ایجاد زمینه های مناسب و هماهنگی های لازم به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی صنایع دستی در سطح بین المللی، تعامل با سایر دستگاه های دولتی ذیربط در امر صادرات، انجام مطالعات مناسب با هدف ارائه حمایت های لازم در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی صنایع دستی، از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحبنظران و کارشناسان در راستای اهداف و ماموریت های سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 222

به "عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی منصوب شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی منصوب شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالحسین کفیری به عنوان سرپرست دفتر صادرات صنایع دستی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید