عمران خان: مایل نیستم مثل عربستان رسانه های کشور را سرکوب کنم

به گزارش تور تایلند ارزان، نخست وزیر پاکستان در نشستی غیر رسمی با اهالی رسانه خود را طرفدار رسانه آزاد دانسته و گفت: دوست ندارم با رسانه ها در پاکستان مانند عربستان برخورد شود.

عمران خان: مایل نیستم مثل عربستان رسانه های کشور را سرکوب کنم

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر. وای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در نشستی غیر رسمی با اهالی رسانه از دغدغه های خود در این حوزه سخن گفت.

وی شرح داد: انتظار دارم رسانه ها از نشر اخبار غیر موثق که باعث تحمیل هزینه به کشور می شود خودداری کنند، اینگونه اخبار به سود هیچ کس نیست.

عمران خان گفت: من کمترین میزان حقوق بین نخست وزیران جهان را دارم و تنها مخارج تامین امنیت من است که رقم قابل توجهی می شود.

نخست وزیر پاکستان گفت: اگر بخاطر اخبار جعلی بعضی از خبرگزاری ها را تحت پیگرد قانونی قرار دهم میلیون ها روپیه جریمه خواهند شد.

رئیس حزب تحریک انصاف گفت: نمی خواهم با مدلی که عربستان و چین با رسانه ها برخورد می کنند با آنها برخورد کنم و دوست دارم که رسانه ها آزادی بیان داشته باشند.

وی سپس به موضوع نواز شریف و زرداری اشاره کرده و اعلام کرد: سازمان های اطلاعاتی پاکستان کاملا از فساد مالی این دو آگاه هستند و به این دلیل آنها علیه ارتش سخن می گویند.

عمران خان سپس به فضل الرحمان اشاره کرده و گفت: وی مدعی است که به او اعلام شده حکومت ساقط خواهد شد، باید علیه او پیگرد قضایی اجرا شده و مشخص شود چه کسی به او این اطمینان را داده است.

کاپیتان سال های دور تیم ملی کریکت پاکستان گفت: فضل الرحمان از ساقط کردن یک حکومت جمهوری که خواسته مردم بوده سخن می گوید این حرف او مخالف بند 6 قانون اساسی است و ما علیه او اقدام قضایی انجام خواهیم داد.

این نخستین واکنش عمران خان به اقدامات فضل الرحمان در تلاش برای ساقط کردن دولت اسلام آباد تلقی می شود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 943

به "عمران خان: مایل نیستم مثل عربستان رسانه های کشور را سرکوب کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: مایل نیستم مثل عربستان رسانه های کشور را سرکوب کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید