فستیوال سونگکران تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، فستیوال سونگکران (SONGKRON)، یکی از بهترین جشنواره‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد. تایلند یکی از زیباترین کشورهای خوش آب و هوای جنوب شرقی آسیا به مرکزیت بانکوک و با جزایر دیدنی فراوان می‌باشد.

فستیوال سونگکران تایلند

جشنواره آب در تور تایلند هر سال از تاریخ 13 تا 15 آپریل، به مناسبت بزرگداشت سال نو در تایلند برگزار می‌گردد. مردم تایلند بعد از بازدید از مکان های مذهبی شان به خیابان می آیند تا یک دعوای آبی تمام عیار را راه بیندازند. در تایلند، ریختن آب از سنت های قدیمی بر جای مانده و به معنای آرزوی خوب و احترام و شستن همه ی بدشانسی هاست. این جشن چند سالی است که جهانی شده به طوری که هر ساله افراد زیادی از سرتاسر دنیا به کشور تور تایلند  مراجعه می‌کنند تا این مراسم را از نزدیک مشاهده نمایید و در آن شرکت کنند. مردم تایلند با انجام این مراسم، خود را برای یک سال جدید پر از شانس آماده می‌کنند.

بدون شک مردم تایلند را می‌توان یکی از قویترین دلایل محبوبیت این کشور در دنیا در نظر گرفت. وقتی وارد این کشور شوید، با مردمی که لبخند از روی لبهای خود محو نمی‌شود روبرو خواهید شد. مردمی که بسیار مهمان نواز و دست و دلباز هستند و همیشه به صحبت با گردشگران علاقه نشان می دهند. مردم تایلند به طور کل مردمی خوشحال هستند و می‌دانید که شادی هم مسری می‌باشد. حتی با نگاه کردن به شخصی که در گوشه خیابان بساط خود را برای فروش پهن نمایید، می‌توان شادی را از چشم‌های شما مشاهده کرد.

انتشار: 25 آبان 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 28

به "فستیوال سونگکران تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال سونگکران تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید