قاسم حدادی فر: تیم ملی با این نمایش ژاپن را هم شکست می دهد، دلیل جدایی مسلمان را نمی دانم

به گزارش تور تایلند ارزان، قاسم حدادی فر، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که تیم ملی با تکرار نمایشی که برابر چین داشت، ژاپن را هم شکست خواهد داد.

قاسم حدادی فر: تیم ملی با این نمایش ژاپن را هم شکست می دهد، دلیل جدایی مسلمان را نمی دانم

قاسم حدادی فر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات آماده سازی نیم فصل دوم را آغاز کردیم. در ابتدا یک دوره بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و سپس تمرینات تاکتیکی را در دستور کار قرار دادیم. انجام بازی های محبت آمیز هم به کادر فنی یاری می نماید تا شرایط تیم را آنالیز نمایند. همه چیز خوب پیش می رود، ولی مهم این است که بازی ها را خوب آغاز کنیم و بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا محسن مسلمان از ذوب آهن جدا شد، توضیح داد: من دلیل جدایی مسلمان را نمی دانم و این موضوعی است بین محسن، باشگاه و کادر فنی. مسلمان برای تیم ما زحمت کشید و برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به برد ایران برابر چین و صعود به نیمه نهایی مسابقات جام ملت های آسیا عنوان نمود: ایران نمایش بسیار خوبی داشت و کاملاً از چین برتر بود. تیم ملی با این نمایش، ژاپن را هم شکست می دهد و اعتقاد من این است که ایران از لحاظ فنی قوی تر از ژاپن است.

حدادی فر در مورد اینکه تیم ملی با مربیگری کی روش چقدر برای قهرمانی در آسیا شانس دارد، اعلام کرد: رد پای کی روش در تیم ملی دیده می گردد و ما تیمی منسجم داریم. امیدوارم که با این مربی بعد از سال ها قهرمان شویم. از نگاه من شانس ایران برای قهرمانی در آسیا زیاد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 233

به "قاسم حدادی فر: تیم ملی با این نمایش ژاپن را هم شکست می دهد، دلیل جدایی مسلمان را نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسم حدادی فر: تیم ملی با این نمایش ژاپن را هم شکست می دهد، دلیل جدایی مسلمان را نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید