قدردانی از مشارکت بهزیستی گیلان در طرح کیان هلال احمر

به گزارش تور تایلند ارزان، در راستای اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد. در نهادهای دولتی (کیان) در هلال احمر استان گیلان به مدت یکسال ، سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر جمعیت استان به همراه امید عظیمیان معاون امور جوانان و کارشناسان ذیربط جهت تشکر و قدردانی از دکتر حسین نحوی نژاد در مورد اجرای این برنامه در بهزیستی حضور یافتند.

قدردانی از مشارکت بهزیستی گیلان در طرح کیان هلال احمر

به گزارش خبرنگاران گیلان،سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن برشمردن اثرات رضایتبخش اجرای این برنامه در هلال احمر که شامل جلسات مشاوره فردی گروهی و کارگاههای متعدد بوده قدردانی نمودند

در ادامه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تشکر از مدیرعامل و همکاران جمعیت هلال احمر در مورد اجرای بهینه برنامه بیان داشت : این طرح در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی استرس شغلی، افسردگی و یادگیری های مهارت های زندگی کمک کرده و هدف اصلی از اجرای آن ارتقای سلامت روانی در بین کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.

وی اضافه نمود : ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره وری و ارتباط مؤثر، امکان دسترسی و آسان به خدمات حمایتی و مشاوره ای به کارکنان و خانواده های آنها از دیگر اهداف این طرح می باشد که تداوم این ارتباط بسیار حائز اهمیت است .

آریا طوفانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی گیلان نیز از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در مورد همکاری های همه جانبه وی و همکارانشان در راستای پیشبرد و پیشرفت طرح کیان (کارمند کمک) تقدیر و تشکر کرده و قول تداوم همکاری را برای رسیدن به بهترین نتیجه اعلام داشتند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1710

به "قدردانی از مشارکت بهزیستی گیلان در طرح کیان هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از مشارکت بهزیستی گیلان در طرح کیان هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید