مانچینی زمان کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را گفت

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا زمان خاتمه دادن به کار خود در این تیم را گفت.

مانچینی زمان کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را گفت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بیان کرد که پس از مهمترین رویداد فوتبالی دنیا در سال 2022 دست از راهنمایی آتزوری خواهد کشید و از سه گزینه احتمالی جانشینی اش در این تیم هم نام برد.

مانچو که تیمش با کسب 10 پیروزی در 10 بازی جواز حضور در یورو 2020 را کسب کرد، از سال 2018 راهنمایی تیم ملی کشورش را برعهده داشته اما او ظاهراً تمایلی به ادامه دادن به این کار برای بلند مدت ندارد.

او به برنامه تیکی تاکا در تلویزیون ایتالیا گفت: من بعد از جام دنیای 2022 دیگر سرمربی تیم ملی نخواهم بود، چون می خواهم به مربیگری در رده باشگاهی برگردم.

مانچو درباره گزینه های احتمالی جانشینی اش در آتزوری هم گفت: نمی دانم اما گزینه های زیادی هستند که می توانند تیم ملی را راهنمایی نمایند. مثلاً ماسیمیلیانو آلگری (کارلو) آنچلوتی و (جان پیرو) گاسپرینی می توانند سرمربی تیم ملی شوند.

کارلو آنچلوتی در حال حاضر با تیم فوتبال اورتون انگلیس قرارداد دارد و گاسپرینی هم سرمربی تیم فوتبال آتالانتا است. آلگری نیز پس از انتها کارش در یوونتوس هنوز بدون تیم است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1608

به "مانچینی زمان کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی زمان کناره گیری از سرمربیگری تیم ملی ایتالیا را گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید