مشارکت رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل لازم است

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل از برنامه ریزی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان در سرویس های بین المللی خبرگزاری ها اطلاع داد و خواهان مشارکت بیشتر رسانه ها شد.

مشارکت رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل لازم است

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، نادر فلاحی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان و تبریک روز خبرنگار گفت: موفقیت ما در حوزه های مختلف مرهون حمایت رسانه ها است.

او رشد سفر گردشگران به اردبیل را نتیجه معرفی و تبلیغ جاذبه های این استان توسط رسانه گفت.

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با تأکید به این که در این مرحله نیازمند معرفی جاذبه ها در سطح بین المللی هستیم، اضافه نمود: ضروری است خبرگزاری ها تهمیداتی برای معرفی جاذبه های اردبیل در سرویس های بین المللی فراهم سازند.

او با تأکید به این که بیش از 2هزار جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در اردبیل وجود دارد، توضیح داد: گستره جاذبه های گردشگری استان رو به افزایش است و می تواند جوابگوی سلایق گردشگران باشد.

فلاحی بخشی از عملکرد رسانه ها را انعکاس مطالبات مردمی دانست و گفت: این اقدام موجب شد تا ما در جریان مهمترین مطالبات مردمی قرار گرفته و اولویت پروژه ها و برنامه ها را نیز بر همین اساس تعریف کنیم.

اردبیل 1400 بر قله گردشگری ایران

او در بازدید از دفتر استانی خبرگزاری فارس نیز با اشاره به این که اردبیل به عنوان ارزان ترین مقصد گردشگری کشور و ییلاق ایران زمین مطرح است،گفت: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، اردبیل تا سال 1400 بر قله گردشگری ایران خواهد ایستاد.

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل توضیح داد: در یک سال گذشته در سایه زحمات فراوان مسوولان ذی ربط و با همکاری خبرگزاری ها و رسانه ها میزان حضور گردشگران خارجی در بقعه شیخ صفی دو و نیم برابر افزایش داشته آمار ورودی موزه ها و هتل های اردبیل نیز در حال حاضر 116 درصد افزایش یافته است.

فلاحی مطرح نمود: محور توسعه استان اردبیل گردشگری است از این رو جذب سرمایه گذار از اولویت های برنامه های ما است.

او گفت: زمستان سال قبل تعداد گردشگران در اردبیل 15 درصد رشد داشته است، همچنین توانستیم میزان ماندگاری مسافران در بقعه شیخ صفی را از 25 دقیقه به 2 و نیم ساعت افزایش دهیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 396

به "مشارکت رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت رسانه ها در معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید