معبد سه برج در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، معبد سه برج (Phra Prang Sam Yot)، یکی از برترین جاذبه‌های شهر بانکوک در کشور تایلند به شمار می‌رود. این معبد یکی از بناهای تاریخی به جامانده از کشور تایلند به شمار می‌رود. این بنا بهترین معبد مخروبه از دوران سوکوتاهی است.

معبد سه برج در تایلند

این معبد تاریخی مشهور در کشور تایلند، در جاده وبچیان شهر بانکوک قرار گرفته است. هنوز بسیاری از ساختار این برج و نقاشی ها و حکاکی های عجیب آن قابل مشاهده است.تمثیل های بودا در درون معبد بسیار بدیع می باشد که یادآور دوران کوهن سوکوتاهی می باشند.در ساختن این معبد از شن و ماسه استفاده شده است و نمای بیرونی آن با گچ تزیین شده است.سه برج به معنی تثلیث هندو از خالق برهما ، ویشنو نگاهبان و شیوا ویرانگر، است.

این بنا در طول سلطنت پادشاه نارای به صومعه بودایان تبدیل شد و تا سالیان متمادی از مراکز مذهبی بودایی به شمار می‌رفت. بعد از آنکه پادشاه ناری این صومعه را یک پرستشگاه بودایی خواند، تندیس‌های بودایی زیادی به آن اضافه کردند.

این بنا شاید بهترین معبد تاریخی موجود در کشور تایلند می‌باشد که از دوران سوکوتاهی است. سبک معماری این جاذبه آن را به یکی از بهترین جاذبه‎‌های این کشور به شمار می‌رود. با اطلاع از قیمت تور تایلند، به راحتی می‌توانید سفر به این کشور را در لیست سفر خود قرار بدهید.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 692

به "معبد سه برج در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد سه برج در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید