نشست فعالان اتاق بازرگانی شیراز با هیئت تجاری اندونزیایی

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: ساعت 9:30 دقیقه فردا صبح هیئت 8 نفره تجاری اندونزیایی در اتاق بازرگانی شیراز با فعالان مالی اتاق بازرگانی شیراز دیدار می نمایند و این نشست متعاقب سفر هیئت ایرانی به اندونزی صورت می گیرد.

نشست فعالان اتاق بازرگانی شیراز با هیئت تجاری اندونزیایی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فریدون فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز از نشست مشترک فعالان مالی اتاق بازرگانی شیراز با هیئت تجاری اندونزیایی اطلاع داد و اظهار کرد: این هیئت 8 نفره ساعت 9:30 فردا صبح در اتاق بازرگانی با مسئولان اتاق بازرگانی شیراز دیدار می نمایند.

وی با اشاره به اینکه هیئت تجاری اندونزیایی خود تمایل به این نشست داشته اند، اضافه کرد: این نشست متعاقب سفر هیئت ایرانی به همراهی رئیس اتاق بازرگانی ایران به اندونزی صورت می گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز با اشاره به نشست این هیئت تجاری با فعالان مالی تهران، شیراز و اصفهان، خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی شیراز آماده برگزاری نشست مشترک مالی با کشورهای درخواست نماینده است.

وی با اشاره به اسلامی بودن کشور اندونزی، توضیح داد: سیاست های جمهوری اسلامی در برگزاری این نشست ها شناساندن ظرفیت مالی و سرمایه گذاری ایران به کشورهای دیگر و تعامل تجاری با این کشورها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 422

به "نشست فعالان اتاق بازرگانی شیراز با هیئت تجاری اندونزیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست فعالان اتاق بازرگانی شیراز با هیئت تجاری اندونزیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید