پرسپولیس و جونیور در آستانه توافق برای جدایی!

به گزارش تور تایلند ارزان، عملکرد ضعیف جونیور براندئو مهاجم برزیلی پرسپولیس باعث اعتراض شدید هواداران و پیشکسوتان شد و در ادامه هم گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها با وجود حمایت اولیه از بازیکن برزیلی لب به انتقاد از او گشود و اعلام کرد جونیور به درد تیمش نمی خورد.

پرسپولیس و جونیور در آستانه توافق برای جدایی!

به گزارش، از 3 بازیکن مورد نظر پرسپولیسی ها 2 بازیکن متعلق به آمریکای جنوبی هستند و یک بازیکن هم اروپایی است. اما باید دید درنهایت کدام مهاجم در نیم فصل به پرسپولیس ملحق خواهد شد. عملکرد ضعیف جونیور براندئو مهاجم برزیلی پرسپولیس باعث اعتراض شدید هواداران و پیشکسوتان شد و در ادامه هم گابریل کالدرون سرمربی سرخ ها با وجود حمایت اولیه از بازیکن برزیلی لب به انتقاد از او گشود و اعلام کرد جونیور به درد تیمش نمی خورد.

با تداوم انتقاد ها بحث خروج بازیکن برزیلی از لیست پرسپولیس مطرح شد که به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مدیربرنامه جونیور براندئو هستند تا رضایتش را برای فسخ قرارداد در سرانجام نیم فصل جلب کنند. جونیور با پرسپولیس قرارداد 570 هزار دلاری بسته که 150 هزار دلار آن را هم پیش قرارداد گرفته که در نوع خود عجیب و جالب است.

مسئولان باشگاه در مذاکره با مدیربرنامه این بازیکن که مدیربرنامه آنتونی گولچ بازیکن سابق کروات و استرالیایی پرسپولیس هم بوده و گویا رابطه خوبی هم با مدیریت جدید سرخ ها دارد، هستند تا بتوانند با کمترین غرامت و تبعات قرارداد جونیور را فسخ کنند.

بر اساس شنیده ها گویا این بازیکن برای فسخ قرارداد در ازای دریافت 100 هزار دلار دیگر راضی شده، اما باشگاه سعی دارد تخفیف بیشتری از او بگیرد. در صورت فسخ قرارداد جونیور قرار است یک مهاجم خارجی جذب شود که باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان برزیلی، آرژانتینی و صرب است.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 718

به "پرسپولیس و جونیور در آستانه توافق برای جدایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و جونیور در آستانه توافق برای جدایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید