پروفایل های نانویی در چارچوب پنجره ها

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- در و پنجره های پروفیل دوجداره شده ایرانی بهینه سازی انرژی را به حداکثر رساندند.

پروفایل های نانویی در چارچوب پنجره ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رامین نظری، مدیر عامل شرکت دانش بنیان فراوری نماینده پروفیل های upvc نانو فناوری ماژول گفت: با بهرمندی این شرکت از فناوری بالا به جرات می توان گفت این پروفیل ها با خواص نانو فناوری در جهان بی بدیل است.

وی گفت: فرمولاسیون این شرکت با دو سال تحقیق بی وقفه محققان داخلی حاصل شده و نتیجه آن فراوری محصول با کیفیت با خواص متعدد است.

نظری با اشاره به وجود محصولات مشابه در بازار با عنوان محصول نانویی گفت: در محصولات مشابه از روش پوشش داده شده با مواد نانو فناوری استفاده می گردد در حالیکه ما با رسوخ مواد نانویی در ماده اولیه توانستیم محصولی با کیفیت و با عمر مفید حداقل 20 سال را فراوری کنیم.

وی ادامه داد: در و پنجره های ماژول تمام استاندارد های رایج را دارد و از لحاظ چکش خواری، دخیره انرژی، تعییر رنگ و مقاومت در برابر رطوبت و گرما در سطح حداکثر قرار گرفته است.

نظری گفت: با وجود هزینه بر بودن فرایند تحقیقات قیمت این محصول تغییر زیادی با نمونه های دیگر ندارد و ما کوشش نموده ایم محصول با کیفیت در خانه مصرف نماینده باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی ادامه داد: این روز ها متاسفانه با کمبود مواد اولیه روبرو هستیم و این در حالی است که پتروشیمی های داخلی می توانند به راحتی مواد اولیه محصولات ما را تامین نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1473

به "پروفایل های نانویی در چارچوب پنجره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروفایل های نانویی در چارچوب پنجره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید