پیروانی: مکزیک به لحاظ قدرت فیزیکی با غنا متفاوت است، قطر را با عراق شبیه سازی می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: سه بازی بسیار خوب در تورنمنت چین برگزار خواهیم کرد که به آمادگی و ارزیابی بازیکنان یاری به سزایی می نماید.

پیروانی: مکزیک به لحاظ قدرت فیزیکی با غنا متفاوت است، قطر را با عراق شبیه سازی می کنیم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان فوتبال کشورمان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تورنمنت چین به بازیکنان یاری می نماید تا به آمادگی خوبی برسند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

وی درباره جایگزینی تیم مکزیک به جای تیم غنا در این تورنمنت گفت: تیم غنا از لحاظ قدرت فیزیکی و نوع بازی شرایط متفاوتی با تیم مکزیک دارد. مکزیک از لحاظ فوتبال صندلی خوبی در جهان دارد و نوع بازی های هر دو تیم بسیار متفاوت است. چیزی که برای ما اهمیت دارد برگزاری سه بازی خوب و مفید است که شاگردانم در آن محک می خورند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در ادامه بیان نمود: بازیکنان از صبح چهارشنبه در رامسر اردوی تدارکاتی یک هفته ای خود را برگزار می نمایند و سپس در تهران تمرینات مان را پیگیری می کنیم و روز 16 شهریورماه به تورنمنت چین اعزام خواهیم شد.

پیروانی درباره برگزاری دو ملاقات محبت آمیز برابر تیم های تاجیکستان و عراق گفت: از تیم های تایلند و کره جنوبی خواسته بودیم تا به ایران بیایند و بازی محبت آمیز برگزار کنیم که اعلام کردند در تاریخ موردنظر ما تقویم مسابقاتی شان تکمیل شده است. ما تیم تاجیکستان را جایگزین کردیم و بدون شک با توجه به رشدی که این تیم در چند سال اخیر در فوتبال پایه داشته، بازی خوبی را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بازی با تیم عراق نیز به خاطر شبیه سازی با تیم قطر که هم گروه مان است، برگزار می گردد تا بازیکنان تفکر و نوع بازی با تیم عربی را فرا بگیرند و در شرایط بازی سخت به رقابت بپردازند. کیش نیز به لحاظ آب و هوایی بسیار نزدیک با بحرین بوده و بازیکنان با حضور در این جزیره خود را با آب و هوا وفق می دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 948

به "پیروانی: مکزیک به لحاظ قدرت فیزیکی با غنا متفاوت است، قطر را با عراق شبیه سازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: مکزیک به لحاظ قدرت فیزیکی با غنا متفاوت است، قطر را با عراق شبیه سازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید