پیروزی سهیل واحدی در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان

به گزارش تور تایلند ارزان، ملی پوش اسنوکر ایران پیروز شد در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان به پیروزی برسد و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.

پیروزی سهیل واحدی در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان در بخش حرفه ای ها، بیستم آبان در میلتون کینز انگلستان آغاز شده است. شب گذشته سهیل واحدی به مصاف دیوید گریس دارای رنک شماره 67 جهان رفت. ملی پوش اسنوکر ایران پیروز با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی برسد و به مرحله دوم این رقابت ها صعود کند.

واحدی برای رسیدن به مرحله اصلی این مسابقات تنها باید در بازی بعد خود مقابل مارک جویس به پیروزی برسد. حریف او در مرحله دوم این رقابت ها در رده 59 بهترین اسنوکربازان جهان واقع شده است.

حسین وفایی دیگر ملی پوش اسنوکر ایران در دور اول این رقابت ها مقابل بری هاوکینز دارای رنک شماره 21 جهان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به مرحله اصلی مسابقات بازماند.

این مسابقات در شرایط همه گیری ویروس کرونا اما با مقررات سختگیرانه در حال پیگیری است و تمام بازیکنان یک روز پیش از آغاز مسابقات تست کرونا خواهند داد. همچنین بازیکنان در هتل محل اقامت مسابقات قرنطینه شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1458

به "پیروزی سهیل واحدی در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سهیل واحدی در رقابت های انتخابی اسنوکر مسترز آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید