پیشنهاد افزایش 25 درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، حسین ویزواری، عصر پنجشنبه در مورد افزایش تعرفه خدمات مهندسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از پیگیری های هیات مدیره دوره هشتم سازمان، جلسه کمیته چهار نفره با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شهردار گرگان، مدیر کل راه وشهرسازی و کارشناساناین سه ارگان و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در محل استانداری تشکیل و موضوع تعرفه مورد کارشناسی و در نهایت تصویب نهاده شد.

پیشنهاد افزایش 25 درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد

ویزواری با اشاره به این که میزان افزایش تعرفه خدمات مهندسی 25 درصد نسبت به تعرفه سال 1396 است، اضافه کرد: یکی از درخواست های مهم جامعه مهندسی واقعی شدن تعرفه خدمات مهندسی بر اساس تورم عمومی کشوراست، هر چند افزایش 25 درصدی جای تقدیر دارد اما تا واقعی شدن نرخ خدمات مهندسی در استان فاصله زیادی داریم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی که در کمیته چهار نفره وجود دارد در سال آینده هم شاهد افزایش مجدد تعرفه در جهت واقعی شدن نرخ آن باشیم.

ویزواری با قدردانی از زحمات جمع حاضر برای حل مسائل مهندسان و اجرای کامل مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها، ابراز امیدواری کرد: سایر دغدغه های جامعه مهندسی هم به نحو مقتضی حل و فصل گردد.

رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در سرانجام گفت: امیدوارم در ادامه بتوانیم با تشریک مساعی بیشتر گام های موثرتری را در اعتلای هرچه بیشتر سازمان و ارتقا سطح رضایت مندی جامعه وعلی الخصوص مهندسان برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 263

به "پیشنهاد افزایش 25 درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد افزایش 25 درصدی تعرفه خدمات مهندسی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید