چند پیشنهاد برای دوچرخه سواری ایمن

به گزارش تور تایلند ارزان، دوچرخه سواری به هرشکلی برای سلامتی خودتان و سیاره زمین مفید است اما باید به یک سطح از آگاهی و دانش برسید که به طور ایمن بتوانید دوچرخه سواری کنید و به خیابان بروید. در این مقاله سعی می کنیم راهکارهایی برای ایمن راندن دوچرخه و هوشمندی بر روی دو چرخ را بیاوریم.

چند پیشنهاد برای دوچرخه سواری ایمن

کلاه ایمنی و چراغ ها، از ضروریات هستند

کلاه ایمنی ممکن است استایل شما را خراب کند اما شما را زنده نگاه می دارد، همینطور که چراغ های جلو و عقب دوچرخه تان باعث می شود، دیگران شما را ببینند. نصب کردن رفلکتور یا بازتاب دهنده ها چه بر روی دوچرخه چه نصب بر روی بخشی از لباس یک اقدام احتیاطی بسیار خوب است که باعث می شود، در خیابان های تاریک یا مکان های با نور کم قابل تشخیص باشید.

یاد بگیرید چگونه با پمپ هوا کار کنید

اگر دوچرخه سواری از جمله روش های معمول حمل و نقل شما محسوب می شود، درست مانند رانندگی باید به بعضی چیزها فکر کنید؛ از جمله برای شرایط اضطراری آماده باشید. در نظر داشته باشید که یک پمپ هوای کوچک (تلمبه کوچک) و یک جعبه ابزار مسافرتی را در خورجین یا سبد دوچرخه تان داشته باشید. همچنین مهم است که یاد بگیرید چطور لاستیک دوچرخه تان را تعویض کنید.

قابل پیش بینی و همچنین مسئول و هشیار باشید

اگرچه احتیاجی به گفتن نیست اما از قوانینی که همه می دانند و از شما به عنوان یک شهروند انتظار می رود، پیروی کنید. در زمان رانندگی در ترافیک، از علائم مناسب بهره ببرید، منحرف نشوید، در چراغ های هدایت که در جهت وجود دارد، توقف کنید. در قسمت هایی که علامت توقف وجود دارد، سرعت را کم کنید. با رعایت این موارد از غافلگیری هایی که ممکن است ایجاد شود، جلوگیری می کنید. حتما از جهت دوچرخه بهره ببرید و مراقب افراد پیاده باشید. اگر احتیاج بود حتی با صدای بلند اعلام کنید که از جهتتان خارج شوند یا با بوق وجودتان را اطلاع دهید.

همواره آماده خطر باشید!

شما در جاده یک وسیله نقلیه محسوب می شوید و باید مانند بقیه واکنش نشان دهید. حداقل طول یک دوچرخه با وسایل نقلیه دیگر فاصله داشته باشید و بین اتومبیل های متوقف شده و برای خودتان یک فضای اضافه در نظر بگیرید. شما هیچ وقت نمی دانید که اتومبیل چه زمانی قصد حرکت دارد. برای خودتان نیز یک فضا در نظر بگیرید. جدول را در آغوش نگیرید. البته دوچرخه سواری در جاده اغلب غیرقانونی است اما بهتر از دوچرخه سوار در پیاده رو می باشد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1272

به "چند پیشنهاد برای دوچرخه سواری ایمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد برای دوچرخه سواری ایمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید