چینی: بازیکنانی که جدا می شوند، پشت سر استقلال حرف نزنند، استراماچونی سرشار از انگیزه است

به گزارش تور تایلند ارزان، علی چینی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که استراماچونی برای موفقیت، سرشار از انگیزه است و نسبت به آینده استقلال با این مربی می توان خوش بین بود.

چینی: بازیکنانی که جدا می شوند، پشت سر استقلال حرف نزنند، استراماچونی سرشار از انگیزه است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

علی چینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تغییرات گسترده در تیم فوتبال استقلال و جدایی 14 بازیکن از جمع آبی پوشان گفت: قرار نیست تمام تغییرات جنبه منفی داشته باشند و می توانیم به این موضوع با دیدگاه مثبت هم نگاه کنیم. به هرحال بعضی بازیکنان دوست داشتند جدا شوند و به تیم های خارجی بروند و بعضی بازیکنان به دلایل دیگر جدا شدند. البته استقلال بازیکنان خوب و جوانی هم جذب نموده و آنها می توانند خودشان را نشان داده و به استقلال یاری نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: از بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، این را می خواهم که پشت سر این تیم حرف نزنند. وقتی آنها آمدند همه چیز در استقلال گل و بلبل بود و وقتی هم جدا شدند، با حرف های شان می خواهند بگویند که استقلال فلان مشکل و ایراد را داشت. پیراهن استقلال مقدس است و این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم های دنیاست. بهتر است بازیکنانی که از تیم جدا می شوند، پشت سر این تیم صحبت ننمایند.

مربی پیشین تیم استقلال در ارتباط با اینکه بعضی معتقدند استقلال خالی از بازیکنان بزرگ و باتجربه شده است، توضیح داد: این حرف را تا حد زیادی قبول دارم و معتقدم که استقلال احتیاج به بازیکن بزرگ و باتجربه دارد تا تیم را جمع و جور کند. در بین بازیکنان فعلی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی قدیمی هستند و باید دید آنها چه شرایطی در استقلال خواهند داشت.

واقعیت این است که من به این استقلال با مربیگری استراماچونی خوش بین هستم.، چینی ضمن بیان این جمله به خبرنگاران گفت: مربیان ایتالیایی سبک خاص خودشان را دارند. استراماچونی یک مربی جوان، جدی و سرشار از انگیزه است و می خواهد خودش را در استقلال دوباره ثابت کند. فقط از طرفداران، پیشکسوتان و مسئولان استقلال می خواهم که به این مربی زمان بدهند تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 334

به "چینی: بازیکنانی که جدا می شوند، پشت سر استقلال حرف نزنند، استراماچونی سرشار از انگیزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی: بازیکنانی که جدا می شوند، پشت سر استقلال حرف نزنند، استراماچونی سرشار از انگیزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید