کاهش غیر منتظره رشد صادرات چین در ماه سپتامبر

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: تازه ترین آمارهای مالی دولت چین نشان می دهد که میزان صادرات دومین اقتصاد بزرگ دنیا طی ماه گذشته با کاهش غیر منتظره 3 درصدی روبرو شده است.

کاهش غیر منتظره رشد صادرات چین در ماه سپتامبر

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ کاهش صادرات چین طی ماه گذشته موجب ادامه نگرانی های بین المللی نسبت به وضعیت مالی این کشور شده است.

بر اساس این گزارش سازمان گمرک چین در تازه ترین گزارش خود اظهار داشت، میزان صادرات این کشور طی ماه گذشته بیش از 3 درصد کاهش داشته که علت اصلی آن افت صادرات به کشورهای جنوب شرق آسیا بوده است.

این بدترین عملکرد اقتصاد چین در زمینه صادرات در سه ماه اخیر به شمار می رود. کارشناسان مالی پیش از این رشد 6 درصدی صادرات چین در ماه سپتامبر را پیش بینی نموده بودند.

میزان واردات چین در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 4، 7 درصد افزایش داشته است. صادرات چین به کشورهای جنوب شرق آسیا طی ماه گذشته به پایین ترین حد خود در 17 ماه گذشته رسیده است.

نظرسنجی رویترز از 21 کارشناس مالی نیز نشان می دهد که رشد مالی چین در سه ماه سوم 2013 میلادی به 8، 7 درصد خواهد رسید. این رقم در سه ماه دوم سال جاری به کمتر از 5، 7 درصد رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 498

به "کاهش غیر منتظره رشد صادرات چین در ماه سپتامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش غیر منتظره رشد صادرات چین در ماه سپتامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید