کاپیتان علاقه ای به تورنمنت ندارد، چراغ سبز یزدانی به مدعیان97کیلو

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، احتمال بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی بلافاصله بعد از انتها دوران مصدومیت و نقاهت و پیش از رقابتهای انتخابی مطرح شد. کاپیتان المپیکی تیم ملی کشتی آزاد اوایل سالجاری قصد داشت با حضور در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی، پس از مدتها دوری دوبنده وزن 97 کیلوگرم را از آن خود کند اما درست چند روز قبل از مسابقات انتخابی، در هنگام تمرینات انفرادی در شهرستان جویبار از ناحیه کمر مصدوم شد. این اتفاق در نهایت به مصدومیت دوباره و غیبت او در رقابتهای انتخابی و در ادامه از دست دادن فرصت بازگشت به ترکیب تیم ملی انجامید تا یزدانی همچنان دل به تصمیم شورای فنی و کسب فرصتی دوباره خوش کند. هر چند که این فرصت تا بازیهای آسیایی به او داده نشد و پایان شورای فنی تصمیم گرفت یزدانی را برای ارزیابی به تورنمنت کرکین روسیه بفرستد.

کاپیتان علاقه ای به تورنمنت ندارد، چراغ سبز یزدانی به مدعیان97کیلو

گویا یزدانی که انتظار داشت اعضای شورای فنی زودتر به او فرصت بازگشت بدهند، دعوت آنها را رد کرد و تمایلی به حضور در تورنمنت کرکین نشان نداد. البته این انتها کار نبود و یزدانی برای بار دوم دعوت شورای فنی برای اعزام به تورنمنت بین المللی مدوید را نیز رد کرد. تورنمنتی که اواخر شهریور ماه برگزار می گردد و قرار است کادر فنی علاوه بر دو آزادکار سبک وزن، مدعیان وزن 97 کیلوگرم را هم در این میدان تدارکاتی محک بزنند.

به هر حال رضا یزدانی تا امروز با عدم تحویل گذرنامه خود به فدراسیون کشتی نشان داده تمایلی به اعزام و بازگشت به میدان ندارد که با این حساب، میدان تاخت و تاز برای سه گزینه دیگر وزن 97 کیلوگرم یعنی علیرضا گودرزی، مجتبی گلیج و اسماعیل نجاتیان باز گردیده است. حالا این نفرات در غیاب رضا یزدانی می توانند بیش از گذشته خودی در تورنمنت بین المللی مدوید نشان دهند و شایستگی خود را برای کسب دوبنده تیم ملی و حضور در رقابتهای جهانی اثبات نمایند.

تورنمنت بین المللی کشتی الکساندر مدوید طی روزهای 23 تا 25 شهریور ماه در شهر مینسک بلاروس برگزار خواهد شد که مدعیان وزن 97 کیلوگرم به رغم غیبت رضا یزدانی، نبرد سختی را برای رسیدن به دوبنه تیم ملی و اعزام رقابتهای جهانی پیش رو خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 117

به "کاپیتان علاقه ای به تورنمنت ندارد، چراغ سبز یزدانی به مدعیان97کیلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان علاقه ای به تورنمنت ندارد، چراغ سبز یزدانی به مدعیان97کیلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید