از اندونزی، کائیدی: داوران روح و روانم را به هم ریختند و اجازه ندادند طلا بگیرم

به گزارش تور تایلند ارزان، پرتابگر نیزه ایران در مسابقات دو و میدانی معلولان بعد از کسب مدال نقره به انتقاد از عملکرد داوران پرداخت.

از اندونزی، کائیدی: داوران روح و روانم را به هم ریختند و اجازه ندادند طلا بگیرم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محسن کائیدی که در مسابقات پرتاب نیزه به مدال نقره رسیده بود با انتقاد از عملکرد داوران در این دوره از بازی های پاراآسیایی گفت: متاسفانه داوران اجازه ندادند من به مدال طلا برسم. البته تنها دلخوشی من این است که ایران مدال طلا را کسب کرد اما واقعا نمی دانم که چه داستانی بعد از بازی های لندن وجود دارد که داوران اجازه نمی دهند من به طلا برسم.

کائیدی با بیان اینکه این برای اولین بار نیست که از این اتفاقات رخ می دهد، ادامه داد: در روز مسابقات پرتاب وزنه هم خیلی داوران من را اذیت کردند. مدام از جایگاه من ایراد گرفتند و در نهایت از مسابقات اوت شدم. امروز هم چنین قصدی داشتند اما با مذاکره حل شد اما هر وقت خوب انداختم داوران از آن ایراد گرفتند. البته در ریو هم باید دو مدال طلا می گرفتم اما داوران اجازه ندادند و من واقعا نمی دانم دلیل این رفتارها چیست؟

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی در ادامه با اشاره به برنامه هایش برای آینده گفت: به لحاظ روحی به هم ریخته ام . روح و روانم به استراحت احتیاج دارد اما من سال آینده باید به مسابقات جهانی اعزام شوم تا سهمیه المپیک را کسب کنم و بعد هم که باید به مسابقات پارالمپیک اعزام شوم اما اینکه چه زمانی تمرینات را آغاز کنم هنوز تعیین نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 151

به "از اندونزی، کائیدی: داوران روح و روانم را به هم ریختند و اجازه ندادند طلا بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، کائیدی: داوران روح و روانم را به هم ریختند و اجازه ندادند طلا بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید