گل محمدی: هنوز برای جذب بازیکن کوشش می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، یحیی گل محمدی که امروز (سه شنبه) در محل باشگاه حضور یافته بود، در مورد جذب مدافع برای پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما یک روز دیگر فرصت داریم و اگر بازیکن خوبی پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد.

گل محمدی: هنوز برای جذب بازیکن کوشش می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه با مهدی خانی قرارداد امضا خواهد نمود؟ گفت: بله امروز قرارداد او نهایی می گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در خصوص جذب مدافع چند گزینه بودند که نمی توانیم اسمی از آنها ببریم، یکسری از آنها قرارداد داشتند و برخی ها هم از لحاظ فنی مناسب نبودند ما یک روز دیگر فرصت داریم و انشالله بینیم خدا چه می خواهد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که بشار به بازی بعدی پرسپولیس می رسد و اینکه گفته می گردد در اردوی تیم ملی عراق چند بازیکن کرونا گرفته اند، توضیح داد: بشار به بازی بعدی ما می رسد اما در خصوص مسائل اردوی تیم ملی عراق اطلاعی ندارم و صحبتی با بشار نداشته ام.

وی در خصوص جدایی روستایی و ثبت قرارداد مهدی خانی اعلام کرد: بحث جدایی او قرضی است و می خواهیم ببینیم آیا می توانیم با باشگاه پیکان جابجایی بازیکن داشته باشیم. قرارداد مهدی خانی هم قطعی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مدیریت جدید باشگاه رضایت دارد؟ گفت: خوب است خدا را شکر، در کوشش هستند تا مسائل باشگاه را حل نمایند. مسائل خیلی زیاد است و باید زمان در اختیار آنها قرار دهیم تا مسائل یکی یکی رفع گردد. پشت سر هم جلسه می گذارند تا مسائل هرچه زودتر حل گردد. ما باید نسبت به این مسائل شکیباتر باشیم و حمایت کنیم و امیدوارم که مسائل هرچه زودتر رفع گردد.

گل محمدی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه در زمان مدیریت رسول پناه نامه فسخ قرارداد گرفته است و اینکه پیشنهاد خارجی دارد، مطرح نمود: به خاطر بدعهدی و خلف وعده هایی که نسبت به ما داشتند و وعده و وعیدهایی که براساس آنها قرار بود مسائل رفع گردد که هیچ زمانی آن وعده ها محقق نشد. من در همان زمان چند نامه به باشگاه زدم و مصاحبه کردم که قطع همکاری کنم، نامه زیاد داده ام اما نامه فسخ قرارداد نگرفته ام و در هر صورت با تمام مسائل کار کردیم و قهرمان غرب آسیا هم شدیم. این مسائل ادامه دارد و باید شکیبا باشیم تا حل گردد.

وی در پاسخ به این سوال که بین استقلال و پرسپولیس توافقی برای عدم جذب بازیکن انجام شده است؟ گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1468

به "گل محمدی: هنوز برای جذب بازیکن کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: هنوز برای جذب بازیکن کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید